سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش نرخ بيکاري در آلمان

آمار و ارقام اقتصادي نشان مي دهد در پي تاثير بحران بدهي منطقه يورو بر بزرگترين اقتصاد اروپا، نرخ بيکاري در آلمان در ماه نوامبر افزايش يافت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري فرانسه ؛ اما تحليلگران اعلام کردند اين افزايش کمتر از رقم پيش بيني شده است.نرخ بيکاري فصلي در آلمان با پنج هزار نفر افزايش به دو ميليون و نهصد و سي و نه هزار نفر رسيد که اين رقم بيشترين ميزان از اوت دو هزار و يازده تاکنون است.

با اين حال تحليلگران پيشتر پيش بيني کرده بود نرخ بيکاري آلمان بيش از اين رقم افزايش يابد و حدود پانزده هزار نفر به جمع بيکاران اين کشور اضافه شود.آژانس فدرال کار آلمان در بيانيه اي اعلام کرد نرخ بيکاري در رقم شش مميز نه دهم درصد بدون تغيير باقي مانده است.

فرانک يورگن وايس رئيس آژانس فدرالي کار آلمان گفت: اقتصاد آلمان به شدت روند رکود در اروپا را احساس مي کند. روند رشد اقتصادي کند اين کشور در حال از دست دادن پويايي خود است.

تحليلگران اعلام کردند در حالي که آمار و ارقام اقتصادي ماه نوامبر نشان مي دهد آلمان نمي تواند از پيامدهاي بحران اقتصادي منطقه يورو فرار کند اما آمار و ارقام منتشر شده کمتر از حد انتظار بود.

برچسب ها: اقتصادی ، بحران ، یورو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.