سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

23 و 24 آذر ماه ؛

سمینار كشوري پیشگیری از رفتارهای پر خطر برگزار می شود

سمینار کشوری پیشگیری از رفتارهای پر خطر با همکاری دانشكده مامايي و پرستاري دانشگاه علوم پزشكي تهران 23 و 24 آذر ماه در تالار امام مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛دکتر زهرا بهبودی مقدم دبیر اجرایی این سمینار اظهار داشت: انواع رفتارهای پر خطر، عوامل موثر در رفتارهای پرخطر نوجوانان و جوانان، پیشگیری از HIV و سایر بیماریهای جنسی در جمعیت عمومی و زنان باردار، راهکارهای کاهش حوادث ترافیکی، تغذیه سالم و اهمیت آن در سلامتی و نقش شیوه زندگی در ارتقای سلامتی از محورهای این سمینار است.

وی افزود: در این سمینار دكتر غلامرضا معصومي رییس اورژانس کشور، دكتر عباس صداقت ریيس اداره ايدز وزارت بهداشت، دكتر فيروزه جعفري رییس اداره اعتياد وزارت بهداشت حضور خواهند داشت.

مدير گروه بهداشت باروري، بارداري و زايمان دنشگاه علوم پزشكي تهران با بیان این که این سمینار دارای امتیاز بازآموزی است، گفت: سمینار کشوری پیشگیری از رفتارهای پر خطر با همکاری مرکز تحقیقات سلامت مشارکتی مبتنی بر جامعه و مرکز تحقیقات روانپزشکی، پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی برگزار می شود./ع2

برچسب ها: پرستار ، ماما ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.