سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

خراسان‌جنوبی تا 18 ماه آینده با کمبود اقلام مورد نیاز مواجه نیست

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: با تدابیر انجام شده تا 18 ماه آینده خراسان‌جنوبی با کمبود اقلام مورد نیاز و ضروری مواجه نیست.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علیرضا کفاشی در نخستین کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بیرجند در سال 91 اظهار کرد: در حال حاضر تمامی اقلام مورد نیاز مردم استان تأمین شده است.

وی تصریح کرد: روغن مورد نیاز مردم و نهاده‌های دامی مانند ذرت، جو، سویا و کنسانتره در شبکه توزیع قرارگرفته است.

ذخیره‌سازی 800 تن مرغ در واحدهای تولیدی خراسان‌جنوبی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از ذخیره‌سازی 800 تن مرغ در واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: با ذخیره‌سازی این میزان مرغ تا شش ماه آینده استان با کمبود مرغ مواجه نمی‌شود.

کفاشی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی تولیدکننده تخم‌مرغ است، تصریح کرد: تخم‌مرغ استان به سایر استان‌ها همجوار و کشورهای همسایه صادر می‌شود.

وی گفت: 100 تن عدس با قیمت 2 هزار و 700 تومان نیز برای شبکه توزیع در سطح استان پیش‌بینی شده است.

قرار گرفتن 900 تن برنج تایلندی در شبکه توزیع بازار استان

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از قرارگرفتن 900 تن برنج تایلندی طی دو ماه گذشته با قیمت هر کیلویی 700 تومان در شبکه توزیع بازار خبر داد و افزود: همچنین 300 تن برنج نیز برای هیئت‌های مذهبی استان خریداری شده است.

کفاشی به تأمین مرکبات و میوه و تره‌بار مورد نیاز مردم در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این زمینه 500 تن سیب و 500 تن پرتغال از 25 اسفندماه وارد شبکه توزیع بازار استان می‌شود و مردم نگران هیچ چیز نباشند./س

برچسب ها: ذخیره سازی ، اقلام ، مورد ، نیاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.