سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز سه شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نيروي دريايي، سفر هيئت پارلماني به ميانمار، ديدار جبهه اصلاح‌طلبان با سيد حسن خميني، ورود انتخاباتي شوراي هماهنگي اصلاحات، تصمیم آمریکا برای لغو کنفرانس خاورمیانه عاری ازسلاح هسته‌اي و بهره‌برداري 100 درصدي از ميادين مشترك نفت و گاز از مهمترين عناوين خبري روز(سه‌شنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري روز سه‌شنبه به اين شرح است:


اگر يك‌پنجم مهر ماندگار در ميادين نفت و گاز سرمايه‌گذاري مي‌شد، قادر به بهره‌برداري 100 درصدي بوديم
عضو کمیسیون انرژی گفت: اگر یک پنجم سرمایه‌گذاری که در مهر ماندگار صورت گرفته در میادین نفت و گاز انجام می‌شد، اکنون شاهد بهره‌برداری 100 درصدی از میادین مشترک بودیم.



آيا جنايات آمريكا و اسرائيل در غزه نقض حقوق بشر نيست؟!/ اظهارات احمد شهيد غرض‌ورزي عليه جمهوري اسلامي است
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گزارش اخير احمد شهيد را نوعي بزرگنمايي در راستاي تخريب نظام جمهوري اسلامي دانست.



دولت میانمار با سفر هیئت پارلمانی ایران به اين كشور موافقت كرد
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي ضمن اعلام خبر موافقت دولت میانمار با سفر هیئت پارلمانی ایران به اين كشور، گفت: در اين سفر مسئولانی از جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد امام‌خمینی (ره) نیز حضور خواهند داشت.



احتمال از سرگيري فعاليت‌هاي "ائتلاف آبادگران" از سوي مهدي چمران
ائتلاف آبادگران همان ائتلافي‌ است که توانست در دومين انتخابات شوراهاي شهر، هفتمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي و نهمين انتخابات رياست جمهوري با اعتماد عمومي ملت ايران رو به رو شود و پيروز ميدان رقابت باشد.



ديدار جبهه اصلاح‌طلبان با سيد حسن خميني به هفته آينده موکول شد
سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان گفت: ديدار جبهه اصلاح‌طلبان با حجت‌الاسلام و المسليمن سيد حسن خميني که قرار بود اواخر اين هفته برگزار شود به اواخر هفته آتي موکول شد.



انتخابات سال آتي، انتخاباتي سه قطبي با حضور دولت/تلاش جامعه اسلامي مهندسين براي عدم تصميم‌گيري به صورت مستقل
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: به نظرم انتخابات آینده سه قطبی خواهد بود و در یک قطب آن دولت قرار دارد که بدون کاندیداها و بی‌نظر نخواهد بود و به احتمال زیاد از یک فرد حمایت می‌کند.



ورود انتخاباتي شوراي هماهنگي اصلاحات با رويكردي جديد
عضو شوراي هماهنگي اصلاحات گفت: روزهاي پر خبر شوراي هماهنگي اصلاحات در راه است.



اتفاقات بزرگی در سال آینده رخ می‌دهد/ بسیج ظرفیت پایان‌ناپذیر قدرت دفاعی و هجومی ایران
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اتفاقات بزرگی در سال آینده رخ می‌دهد که فهم و درک عموم ملت و بسیج از وقایع سیاسی بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی و تصمیم و انتخاب صحیح آنها برای گذار از این پیچ تاریخی تعیین‌کننده است.



قابلیت‌های بی‌نظیر بسیج در عرصه‌های مختلف
جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه تاثیرگذاری و قابلیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌های مأموریتی خود همواره به قولی که داده‌اند عمل کرده‌اند.



رژیم صهیونیستی تنها مانع ایجاد خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای است
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با ابراز تأسف از مخالفت آمریکا با برگزاری کنفرانس خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای در هلسینکی، رژیم صهیونیستی را تنها مانع ایجاد خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای خواند.



ایهود باراک چرا و به کجا می‌رود؟
اعلام تقریبا ناگهانی خبر بازنشستگی از جانب ایهود باراک وزیر جنگ اسراییل، نشان‌دهنده آن است که در پشت صحنه دولت نتانیاهو بویژه مناسبات آن با آمریکا، ماجراهای عمیقی در حال وقوع است.



لزوم تغییر در ساز و کار تصمیم‌گیری شورای امنیت سازمان ملل
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک به عنوان رییس گروه کشورهای عدم تعهد در سازمان ملل بر لزوم توجه به نظرات کشورهای غیر عضو شورای امنیت به ویژه کشورهایی که منافع آن‌ها بطور مستقیم تحت تاثیر تصمیمات این شورا قرار می گیرد، تاکید کرد.




تصمیم آمریکا برای لغو کنفرانس خاورمیانه عاری ازسلاح هسته‌اي نقض آشکار ان‌پی‌تی است
نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با انتقاد شدید از تصمیم آمریکا برای لغو کنفرانس خاورمیانه عاری از تسلیحات هسته‌اي این اقدام را نقض آشکار پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌اي (ان. پی.تی) خواند.



استفاده از ظرفيت‌هاي عمومي و درون سازماني و هم‌افزايي ميان دستگاه‌هاي نظارتي
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: اگر چه سازمان بازرسي كل كشور از لحاظ بودجه، امكانات و پرسنل داراي محدوديت است اما بناي ما بر اين بوده است كه از ظرفيت‌هاي عمومي و درون سازماني و همچنين هم‌افزايي ميان دستگاه‌هاي نظارتي به عنوان عاملي در جهت تقويت امر نظارت و كاركردهاي سازمان بازرسي كل كشور استفاده كنيم.



اوضاع منطقه و جهان به خوبی دست برتر جمهوری اسلامی را نشان مي‌دهد
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران و موفقیت‌های پی در پی نظام اسلامی در دستیابی به این اهداف خاطرنشان کردند: نگاه به اوضاع منطقه و جهان به خوبی دست برتر جمهوری اسلامی را در این تحولات نشان می‌دهد.
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.