سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يزدان عشيري:

هيچ مسئله اي سينماها را براي جشنواره فيلم فجر تهديد نمي‌كند/تقاضاي بي سابقه فيلم سازان براي حضور در جشنواره

هيچ مسئله اي سينماها را براي برگزاري سي و يكمين جشنواره فيلم فجر با توجه به همت مديران سينماها مسئولان و اهالي دل سوز سينما براي حل مشكلات در اين راستا، تهديد نمي كند.

يزدان عشيري مدير روابط عمومي سي و يكمين جشنواره فيلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: مشكل سينماداران با تعامل مديران و اهالي سينما و همت آنان به خوبي رفع خواهد شد و ما در خصوص برپايي اين جشنواره با هيچ مشكلي روبه رو نخواهيم بود احتمال نبود سينما براي نمايش فيلم ها براي اين جشنواره به دليل ملي بودن غير ممكن است.
وي ادامه داد: جشنواره سي و يكم فيلم فجر در طول تاريخ برگزاري اش امسال با ميزان تقاضاي چشمگير و بي سابقه فيلمسازان روبرو بوده است و تاكنون و با توجه به پايان نيافتن جمع بندي هاي دبيرخانه براي فيلم ها 1500 فيلم مستند و 95 فيلم سينمايي براي حضور در جشنواره تقاضا داده اند.
عشيري عنوان كرد: با همت سينماداران به همراه همه‌ي دلسوزان سينماگر اين مشكل رفع خواهد شد و با پيگيري هاي سيد عليرضا سجادپور و رايزني با سينماها مشكلات در چند روز آينده و به زودي حل مي شود. بيان اين مطلب در مورد تعطيلي سينماها تا 15 روز ديگر براي جلب توجه مديران براي اهتمام بيش تر به اين موضوع بوده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.