سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی: قلعه نویی بهترین انتخاب داخلی است

کارشناس فوتبال امیر قلعه نویی را گزینه ی مناسب برای جانشینی کی‌روش دانست و اظهار داشت: در صورت استعفای کیروش موافق به حضور قلعه نویی هستم.

ناصر ابراهیمی کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ از ابتدا با حضور مربی خارجی و کی‌روش در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال مخالف بودم و به عنوان فردی که سال ها در این حوزه فعال بودم، مربی ایرانی را برای موفقیت تیم ملی ایران مفید و تأثیر گزار مي دانستم.

وی ادامه داد: امیر قلعه نویی در زمانی که هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت برنامه ی بلند مدت 5 ساله را به فدراسیون ارائه داد، برنامه قلعه نویی بسیار عالی و قوی بود و اگر زمان فرصت لازم و کافی در اختیار وی قرار می‌دادند، به طور حتم شرایط تیم ملی از وضعیت کنونی مناسب تر بود.

ابراهیمی افزود: قلعه نویی مربی توانمند و قدرتمندی است، کارنامه ی وی حکایت از شایستگی و پتانسیل بالای قلعه نویی برای موفقیت تیم ملی ایران می‌کند و وی این مسئله را در زمانی که فیفا خواهان تعلیق تیم ملی ایران بود را به درستی نشان داده است، بنابر این انتخاب وی برای حضور در تیم ملی را منطقی و مناسب ارزیابی می‌کنم.

وی افزود: قلعه نویی در زمانی که عهده دار  هدایت تیم ملی ایران بود با برنامه ریزی صحیح تیم ملی امید و تیم ملی فوتبال ب ایران را تشکیل داد، مربی کاردان، با تجربه و حرفه ای است البته تغییرات در این شرایط بسیار سخت است و نیاز به بررسی های دقیق دارد.

وی افزود: تیم ملی ایران در زمان حضور کی‌روش علاوه به اینکه نتایج مناسب کسب نکرده است بلکه در ارائه عملکردی قابل قبول، فنی و تماشاگر پسند ناکام بوده است، این مسئله از ضعف کی‌‌روش برای موفقیت تیم ملی ایران حکایت دارد و مدت زمان و اختیاراتی که به این مربی داده شده مناسب بود و کی‌روش از این بابت بهانه ای ندارد.

ابراهیمی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال ایران در صورتی باید اقدام به جایگزین کردن فردی دیگر در تیم ملی کند که کی‌روش از سمت خود استعفا دهد و دیگر حاضر به ادامه ی همکاری با تیم ملی نباشد، دراین صورت جا به جایی و تغییرات را جایز و منطقی می‌دانم.

ابراهیمی افزود: فدراسیون فوتبال نباید کی‌روش را برکنار کند در این صورت وی پول کامل خود را از فیفا درخواست مي کند و فوتبال ایران نیز مسئول پرداخت کامل دستمزد وی هستند این در حالی است که از زمان حضور کی‌روش از فوتبال ایران پیشرفتی مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: اگر کی‌روش خواهان ادامه ی همکاری با تیم ملی است. باید فدراسیون تا پایان مدت قرار داد به وی فرصت دهند، کی‌روش در صورت صعود یا عدم صعود تیم ملی به رقابت های جام جهانی باید پاسخگو باشد و فدراسیون نباید با تصمیمات غیر منطقی علاوه بر اینکه پول کامل وی را پرداخت می‌کند از کی‌روش جهت عدم موفقیت تیم ملی سلب مسوولیت کند.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: قلعه نویی مربی پایه ای است و تیم ملی فوتبال با هدایت وی در آینده موفق خواهد بود البته در صورت استعفای کی‌روش بهترین گزینه ی داخلی را امیر قلعه نویی می‌پندارم و به جرأت می‌توان بیان کرد کارنامه ی درخشان قلعه نویی به عنوان مهر تأییدی برای حضور در تیم ملی می‌‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیر قلعه نویی هم اکنون هدایت تیم استقلال را برعهده دارد و در صورت پیشنهاد و حضور قطعی قلعه نویی در نهایت تصمیم گیرنده اصلی است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.