ابراهیمی: ژوزه عقلش نمی رسد با چه سیستمی بازی کند!!رويانيان اگر ورزشي نيست اما مدير درست و حسابي است

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من ژوزه نمي داند بايد با چه سيستمي بازي کند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفم که پرسپولیس بعد از 20 روز تعطیلی لیگ هیچ برنامه ای در زمین نداشت و معلوم نبود مقابل ذوب آهن قصد دارد چه کاری انجام دهد پرسپولیس یک بازی را می برد و می گویند از بحران خارج شده اما بعداز 20 روز تعطیلی بازهم برنامه مشخصی در زمین ندارد.



وی افزود: پرسپولیس مقابل تیمی که 9 نفره شده بازی  می کند و عقل مربی نمی رسد که 3-4-3  بازی کند ودرنهایت بازی را شانسی  می برد وقتی دقیقه 96 می برند،  یعنی شانسی است چون کار تاکتیکی نمی کردند و فقط روی شلوغی جلوی دروازه حریف به گل رسیدند ذوب آهن اگر 9 نفره نمی شد اصلا به پرسپولیس  نمی باخت و حتی اگر 10نفره هم می شدند پرسپولیس نمی توانست  این تیم را ببرد.

مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: بعد از 20 روز تعطیلی لیگ مشخص بود که هیچ کاری روی پرسپولیس انجام نشده بود و مثل سابق بازی میک رد میلیارد میلیارد هزینه پرسپولیس کرده اند و هنوز یک بازی قشنگ از این تیم ندیده ایم متاسفانه ما به اصل نمی پردازیم و در حالی که ساختار درست و استعداد یابی نداریم و ضعیف هستیم ، مربی خارجی می آوریم.

ابراهيمي تصريح کرد: مدام می گویند پرسپولیس  پیکان را برد و از بحران خارج شد پرسپولیس اصلا بحران ندارد،‌وقتی پول به خوبی تزریق می شود و هر بازی که می برند،  پاداش می گیرند ،‌چرا می گویند بحران دارند رویانیان اگر مدیر ورزشی نبوده اما مدیر درست وحسابی است و می شود با حضور او خیلی کارها کرد اما متاسفانه باشگاه دلسوز ندارد.



مربی سابق پرسپولیس اظهار داشت:  در خط هافبک پرسپولیس فقط میثم نقی زاده خوب است چون بازیکن  گمنامی است و می خواهد خودش را نشان بدهد اما بقیه اصلا خوب نیستند مگر می شود پرسپولیس دو گل بخورد ونتواند روی حریف فشار بیاورد و حریف 9 نفره اش را به سختی ببرد وای به حال این فوتبال که 5 سال دیگر چه اتفاقی برایش خواهد افتاد و یک بازیکن بزرگ نخواهد داشت.
پرسپولیس  روحیه ندارد و بازیکنی مثل مهدی مهدوی کیا  پنالتی خراب می کند پرسپولیس  ها روحیه و انگیزه ندارند چون بازیکنانی که روی نیمکت هستند،‌ زانوی غم بغل گرفته اند.

وی ادامه داد: ببینید وضعیت پرسپولیس چقدر خراب است که مهدوی کیا با 36 سال سن فوق ستاره این تیم است و خیلی خوب کار می کند پرسپولیس  روی سانترها و ابتکار عمل مهدوی کیا گل می زند و نتیجه می گیرد.

ابراهيمي خاطرنشان کرد : می گویند اتفاق خوب برای پرسپولیس  این است که مقابل ذوب آهن تا دقیقه 96 جنگید و  گل زد اگر پرسپولیس  جنگید و فشار آورد به خاطر این بود که ذوب‌ آهن 9 نفره بود و باید عقب می رفتند و چاره ای جز دفاع کردن نداشتند پرسپولیس  باید به ذوب آهن 9 نفره 5 گل می زدند نه اینکه دقیقه 96 و روی شانس گل بزند.


 
وی افزود: امثال رویانیان  به درد فوتبال ایران می خورند و خدا کند 50 تا مثل او در  باشگاه ها باشند تا تیم ها دغدغه مالی نداشته باشند اما باید در کنار این افراد آد م های دلسوز و کار بلد باشند نه اینکه اتفاقاتی بیفتد که امثال ژوزه به پرسپولیس  بیایند ژوزه بد نتیجه گرفته و تیمش بد بازی می کند اما باز هم از پرسپولیس نمی رود و آنقدر صبر می کند تا اخراج شود و بتواند تا دینار آخرش پولش را بگیرد.

 ابراهیمی در پایان گفت: پرسپولیس اگر امسال جزو تیم های تک رقمی شود،  خوشحال می شوم فصل قبل پرسپولیس دوازدهم شد و اگر امسال نهم یا هشتم شود خوب است و خوشحال می شوم چون بازیهای آینده پرسپولیس به هیچ وجه آسان نیست و به خصوص در نیم فصل دوم کار بسیار سختی دارد تیم ها در نیم فصل دوم راحت امتیاز نمی دهند و کار پرسپولیس خیلی سخت خواهد شد./مح
برچسب ها: مربی ، سابق ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار