سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گسترده صنعت گردشگري ايران در عرصه بين المللي با تبليغات ميداني

با حضور در صحنه هاي بين المللي و تبليغاتي ميداني و تسهيل رواديد به گردشگران مي توان آينده روشني را براي صنعت گردشگري رقم زد.

اکبر غمخوار عضو هيئت مديره دفاتر خدماتي و مسافرتي استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: نوسانات نرخ ارز را با دو رويکرد مي توان بررسي کرد، با تغيير نرخ ارز قيمت تورهاي ورودي به ايران کاهش پيدا مي کند و زمينه اي براي جلب رضايت گردشگران است.

وي تصريح کرد: از آنجا که ايران تحت عنوان مقصد ارزان در دنيا  مطرح است بسيار تاثير مثبتي در صنعت گردشگري دارد به شرطي که ازاين فرصت ها به صورت گسترده استفاده کرد.

غمخوار اظهار داشت: در بعد تور خروجي با توجه به افزايش نرخ ارز قيمت تمام شده قيمت ها بيشتر است و علاقه مندان به سفر کاهش پيدا مي کنند در اين صورت سفر از سبد خانوارها حذف مي شود و اين موضوع قابل تحمل نيست بايد تدابير ويژه اي اتخاذ شود.

وي عدم حضور صنعت گردشگري ايران را در صحنه هاي بين المللي نبود تبليغات و اطلاع رساني برشمرد و گفت: با اطلاع رساني و تبليغات ميداني و تسهيل در صدور رواديد مي توان حضور ايران در عرصه هاي بين المللي را فراهم کرد.

وي خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر به دليل فراهم نبودن زيرساخت هاي گردشگري اين صنعت با مشکلاتي دست و پنجه نرم مي کند.

غمخوار يادآور شد: بايد مسئولان صنعت گردشگري با بکارگيري برنامه اصولي بتواند به اين صنعت اشتغالزا و درآمدزا کمک کنند./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.