اين جعبه حاوي يك آنتن راديويي، چندين باتري و يك چراغ چشمك زن بود و نزديك يك مجسمه يافت شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، قلعهٔ سنت آنجلو یا کاستل سنت آنجلو به معنای قلعهٔ فرشتهٔ مقدس که پیشتر با نام آرامگاه هادریان شناخته می شد ساختمانی مدور و استوانه ‌ای‌ شکل واقع بر کرانه رود تیبر در شمال غربی مرکز تاریخی شهر رم در ایتالیا است.

این بنا نخست توسط هادریانوس، امپراتور روم به‌عنوان آرامگاهی برای او و خانواده‌ اش ساخته‌شد اما بعدتر در طول تاریخ با انجام تغییراتی در آن به عنوان آرامگاهی برای چند امپراتور دیگر و خانواده‌هایشان، دژ، زندان و پناهگاهی برای پاپها و پادگانی برای نیروهای ناپلئونی نیز مورد استفاده قرار گرفت. این ساختمان امروزه تبدیل به موزه شده ‌است.

اما در پي كشف يك جعبه مشكوك سياه در قلعه سنت آنجلو همه گردشگران از اين قلعه تخليه شدند. اين جعبه حاوي يك آنتن راديويي، چندين باتري و يك چراغ چشمك زن بود و نزديك يك مجسمه يافت شد.



متخصصان خنثي سازي بمب پس از بررسي اين شي آن را بي خطر اعلام كردند. هر ساله صدها هزار گردشگر از اين قلعه ديدن مي كنند و به اعتقاد کارشناسان، چنین اقداماتی باعث بی اعتمادی گردشگران به امنیت این مناطق و کاهش سود ایتالیا از گردشگری خواهد شد که در این دوره بحران اقتصادی، خبر بسیار بدی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار