سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واكنش جامعه هنري به مقاومت مردم غزه و شكست رژيم صهيونيستي؛

جمال شورجه: اسرائيل توان مقابله با ايران را ندارد/ حقانيت مردم غزه با فيلم هايي چون "33 روز" آشكار مي شود

حقانيت و مظلوميت مردم غزه و همچنين هويت پوشالي رژيم صهيونيستي با ساخت فيلم هايي همچون "33 روز" نمايان خواهد شد.

جمال شورجه، كارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات اخير رژيم صهيونيستي گفت: رژيم صهيونيستي در اين 10 روز علي رغم شعارهاي انسان دوستانه با اقدامات خصمانه  خوي حيواني خود را به همگان نشان داد و همچنين دفاع برخي از كشورهايي چون آمريكا، فرانسه و انگليس از حملات اسرائيل نيز همگان را شگفت زده كرده است.

وي ادمه داد: حملات گسترده بر نوار غزه، سياست هاي دو گانه رژيم صهيونيستي و چهره ي حقيقي آن ها را براي همه ي دنيا بر ملا كرد كه با ادعاي شعار دوستانه خواهان خق حيات براي هيچ كس نيستند.

شورجه ضمن اشاره به متمايز بودن قوم يهود از رژيم صهيونيستي افزود: قوم يهود با وجود جمعيت 14 ميليون نفر، نوكرهاي بي جيره و مباجيب بسياري دارد اين فرقه ي انحرافي قوم يهود از دين پيامبر خود براي انجام برخي كارهاي خود از جمله آدم كشي و ايجاد افكار و عقايد وحشيانه سوء استفاده كرده است.

وي عنوان كرد: حملات اسرائيل در برخي از تحليل ها نشان از محك زدن كشورهاي خاورميانه از جمله ايران است كه با اعلام آتش بس با نواز غزه به طور حتم توان مقابله با هيچ كشوري را ندارد.

شورجه ادامه داد: مقاومت مردم فلسطين در مقابل حملات، رژيم صهيونيستي را ناچار به اعلام آتش بش كرد و اين نشان از عدم توان اسرائيل در مقابل مردم غزه است چه برسد كه خواهان حمله به ايران باشد.

وي در خصوص رسالت جامعه هنري در مقابل اين اقدمات، اظهار داشت: جامعه ي هنري ما با حمايت و سرمايه گذاري بر روي فيلم هايي همچون 33 روز نسبت به اين حملات عكس العمل نشان دهد و حقانيت و مظلوميت مردم غزه را به همگان نمايان كنند.

شورجه تاكيد كرد: با استقبال و ساخت اين نوع فيلم ها هويت پوشالي رژيم صهيونيستي را نشان خواهيم داد و حركات كوركورانه ي آنها را برملا مي كنيم.

وي در پايان صحبت هايش خاطرنشان كرد: خود من نيز در مقابل اين اتفاقات پروژه اي را شروع خواهم كرد و همچنين در حال حاضر به عنوان حامي يك پروژه با اين موضوع و ماهيت براي مقابله با اقدامات و حملات رژيم صهيونيستي همكاري دارم./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.