سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

تيم کيک بوکسينگ بانوان استان دوازده نشان رقابت هاي قهرماني کشوررا از آن خود کرد

رييس هيئت ورزش هاي رزمي استان قزوين از کسب دوازده نشان تيم کيک بوکسينگ بانوان استان در رقابت هاي قهرماني کشور خبر داد .

افشين هادي چگيني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهارکرد: تيم کيک بوکسينگ بانوان استان در اين رقابت ها که با حضور 285 ورزشکار از 23 استان کشور در سالن شهيد حيدرنيا تهران برگزار شد موفق به کسب 2 عنوان قهرماني , 4 مقام نايب قهرماني و 6 نشان سومي در رده هاي سني نونهالان , نوجوانان , جوانان و بزرگسالان  شد .

وي افزود : در اين مسابقات و در رده سني نونهالان معصومه احمدزاده در وزن 37- کيلوگرم موفق شد عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد و مليکا محمدخاني در وزن57- و مليکا اسدي در وزن 42 کيلوگرم هم عنوان نايب قهرماني را از آن خود کردند .

هادي چگيني عنوان کرد : فاطمه حاج حيدري در وزن 37 کيلوگرم به همراه زينب خاتوني در وزن 32 کيلوگرم نيزاز ديگرنونهالان کيک بوکسينگ کار استان بود که مقام سومي اين رقابت ها را تصاحب کرد .

رييس هيئت ورزش هاي رزمي استان اضافه کرد : در رده سني نوجوانان اين مسابقات محدثه مرادخاني در وزن 52 کيلوگرم عنوان نايب قهرماني را به دست آورد و شادي کياميري به همراه مژگان طهماسبي موفق شدند به ترتيب در اوزان 47 و 54 کيلوگرم نشان سومي اين مسابقات را به دست آورند .

وي افزود : در رده سني جوانان اين دوره از مسابقات هم نفيسه غلامحسيني با اقتدارقهرماني وزن 63 کيلوگرم اين رقابت ها را به دست آورد و سمانه افشار در وزن 47 کيلوگرم صاحب نشان سومي اين مسابقات شد .

هادي چگيني اظهار داشت : سحر لطفي نيز در رده سني بزرگسالان اين دوره از مسابقات نيز در وزن 58- کيلوگرم موفق شد عنوان نايب قهرماني را تصاحب کند و محدثه غلامحسيني نيز در وزن 69 کيلوگرم  موفق شد بر سکوي سومي اين رقابت ها قرار بگيرد .

رييس هئيت ورزش هاي رزمي استان در پايان با اشاره به اين که ورزش هاي رزمي در استان قزوين به خوبي توانسته جايگاه خود را پيدا کند اظهار اميدواري کرد به زودي ميزباني يکي از سبک هاي اين رشته ورزشي را به عهده خواهيم گرفت ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.