سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۹۰ هزارمین پایان نامه در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه ها

90 هزارمين پايان نامه در پايگاه ثبت اطلاعات پايان نامه ها و رساله هاي تحصيلات تكميلي كشور به ثبت رسيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ 90 هزارمين پايان نامه در پايگاه ثبت اطلاعات پايان نامه ها و رساله هاي تحصيلات تكميلي كشور از دانشگاه شهيد چمران اهواز در مقطع كارشناسي ارشد رشته تربيت بدني، در وب سايت پژوهشگاه علم و فناوري اطلاعات ايران به ثبت رسيد.

بنابراين گزارش از بهمن ماه سال 1387 كار ثبت پايان نامه در پايگاه جديد آغاز شده و از آن زمان تاكنون بيش از 90 هزار پايان نامه در اين پايگاه به ثبت رسيده است.

براساس اين گزارش بيشترين پايان نامه هاي ثبت شده در پايگاه ثبت پايان نامه ها و رساله هاي تحصيلات تكميلي مربوط به گروه علوم انساني با 38 هزار و 253 ركورد بوده و پس از آن به ترتيب گروه علوم پايه با 19 هزار و 734 ركورد، گروه فني و مهندسي با 17 هزار و 962 ركورد و گروه كشاورزي با 9338 ركورد گروه هنر با 2965 ركورد و گروه علوم پزشكي با 1882 ركورد قرار دارد.

براساس اين گزارش در ميان پايان نامه هاي رشته هاي مختلف تحصيلي، رشته حقوق بالاترين ‌آمار ثبت را به خود اختصاص داده به طوري كه 1676 پايان نامه ثبت شده مربوط به رشته حقوق بوده و رشته هاي روانشناسي ، رياضي، فيزيك و مديريت در جايگاههاي بعد از نظر ميزان ثبت پايان نامه در اين پايگاه را داشته اند به طوري كه در مجموع اطلاعات بيش از 220 هزار پايان نامه در پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران جمع آوري شده است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.