سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازشدن درهاي جهنم به روي اسرائيل

وزير اوقاف دولت مردمي فلسطين ، تاکيد کرد رژيم صهيونيستي با قتل عام کودکان و غيرنظاميان در غزه، درهاي جهنم را بر روي خود باز کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اسماعيل رضوان در گفتگو با شبکه تلويزيوني القدس گفت: اشغالگران با ترور احمد الجعبري، درهاي جهنم را بر روي خود باز کردند. اشغالگران زنان، کودکان، افراد مسن، خانه ها، مساجد و حتي قبرستان ها را هدف قرار مي دهند.

اشغالگران با حملات گسترده به غيرنظاميان تلاش مي کنند با زير فشار قرار دادن مقاومت به اين اوضاع پايان دهند، زيرا نتوانستند به اهداف خود برسند. ما شاهد سريال کودک کشي اسرائيل در غزه هستيم.

رضوان افزود: اسرائيل قدرت مقاومت را ناديده گرفته بود و به همين علت سردرگم شده است. اشغالگران به اهداف خود نخواهند رسيد. ما شروط اسرائيل براي آتش بس را نخواهيم پذيرفت. ما به اشغالگران اعتماد نداريم. مقاومت امروز امکانات زيادي در اختيار دارد و خودش موشک ها مانند موشک ام هفتاد و پنج را توليد مي کند.

مقاومت حق دارد براي دفاع از خود به همه امکانات لازم دست پيدا کند. اشغالگران حتي در جنگ سال 2008 هم با وجود امکانات محدود مقاومت نتوانستند شرايط خود را به ما تحميل کنند. ما امروز شرايط خد را به اشغالگران تحميل مي کنيم و خواهان تضمين هاي جدي بين المللي در مورد تکرار نشدن اين حملات هستيم. همچنين بايد محاصره غزه شکسته شود و گذرگاه ها باز شود.

وي خاطر نشان کرد: مقاومت آمادگي کامل دارد تا به هر حمله اي پاسخ دهد. ما خواهان حمايت هاي عربي و اسلامي از مقاومت در غزه و فلسطين هستيم. ما از هر نوع حمايتي از غزه استقبال مي کنيم، اما حمايت واقعي زماني است که همکاريهاي امنيتي تشکيلات خودگردان با اسرائيل قطع شود و مذاکرات بيهوده با اين رژيم به طور کامل متوقف شود. پس از آن امکان وحدت گروه هاي فلسطيني بر اساس گزينه مقاومت وجود خواهد داشت.

برچسب ها: جهنم ، رضوان ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.