سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کميته انضباطي واليبال برگزار شد؛

فرخی: این سنگین ترین حکمي بود که تا کنون صادر کرده ایم / شیرکوند: من قربانی این قضیه شدم

فرخي با اشاره به حکم صادره برای بازیکن شهرداری ارومیه گفت: سنگین ترین رای این چند سال کمیته انضباطی برای احسن اله شیرکوند صادر شد و تا به حال برای کسی چنین جریمه ای را صادر نکرده بودیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران "علی فرخی"  افزود: رای صادره بر اساس آرای اعضای کمیته انضباطی بوده که اعضای اصلی آن را نمایندگان وزارت ورزش، رئیس کمیته داوران و سازمان لیگ ودبیر کل فدراسیون هم تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه برای شیرکوند چهار جلسه محرومیت در نظر گرفته شده است، گفت: این بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه دو جلسه محرومیت قطعی همراه با دو جلسه محرومیت تعلیقی خواهد داشت.

 این دو جلسه محرومیت تا پایان لیگ همراه شیرکوند خواهد بود و در صورتی که حتی صد هزار تومان هم جریمه شود، محرومیت این دو جلسه تعلیقی نیز اجرا می شود. ضمن اینکه این بازیکن چندین بار از اظهار ندامت و عذرخواهی کرد و به صورت کتبی تعهد داد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال همچنین به جریمه ده میلیون تومانی شیرکوند اشاره کرد و گفت: این میزان جریمه نیز از سنگین ترین جریمه برای یک بازیکن والیبال از زمانی که من مسئولیت این کمیته را پذیرفتم است. همچنین ما تا به حال چهار جلسه محرومیت برای هیچ بازیکنی صادر نکرده بودیم.

لازم به ذکراست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز دوشنبه پیرامون مسائل به وجود آمده در بازی سایپا و شهرداری ارومیه در هفته ششم لیگ برتر والیبال تشکیل جلسه داد.بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نظر به رفتار غیر ورزشی و توهین آمیز احسن اله شیرکوند و بی احترامی نسبت به داور مسابقه که موجب برهم زدن فضای ورزشگاه شد، و نظر به ابراز ندامت و پشیمانی نامبرده از عملکرد خود و عذرخواهی از داور مسابقه و تعهد به عدم تکرار این وقایع به استناد به بند1-41 و بند2-42 ازماده ده آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال احسن اله شیرکوند به دو جلسه محرومیت قطعی همراه با دو جلسه محرومیت تعلیقی از زمان صدور حکم تا پایان مسابقات، همچنین ده میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

*** احسن اله شیرکوند: من قربانی این قضیه شدم

کار من در جوامع ورزشی مشخص بود و همه می دانند که من این کار را کردم.

احسن اله شیرکوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص درگیری وی با داور در دیدار بین شهرداری ارومیه و سایپا گفت: پس از بازی مقابل سایپا اتفاقاتی افتاد که نفر اصلی این قضایا من بودم، به طوری که چشم های همه به سمت من بود.

وی در ادامه افزود: گاهی اوقات صحبت هایی می شود که به مزاج خیلی ها خوش نمی آید.

شیرکوند در خصوص درگیری با داور گفت: در آن بازی اشتباهی که کردم این بود که به سمت داور رفتم و پای داور را کشیدم و این به خاطر جو متشنجی بود که ما در آن بازی داشتیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا قبول دارید که کار شما در آن مسابقه اشتباه بود یا نه گفت: کار من در جوامع ورزشی مشخص بود و همه می دانستند من این کار را انجام دادم، ولی متاسفانه بعضی از روزنامه نگاران و خبرگزاری ها به این کار دامن زدند و این باعث شد که من را مقابل فدراسیون قرار دهند.

وی در پایان افزود: من خودم را قربانی این قضیه می دانم و قبول دارم که کار من اشتباه بوده است./آق
برچسب ها: شیرکوند ، والیبال ، فرخی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.