سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت کاهش وابستگی به دشمنان با کسب دانش های نوین

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه نباید زمینه وابستگی به غرب را فراهم کردگفت: باید با رعایت تقوا، کسب دانش و مجهز شدن به فناوری روز، وابستگی به دشمنان را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی  باشگاه خبرنگاران  غلامرضا شافعی در هشتمین همایش توسعه منابع انسانی، بر پاسخگو بودن مدیران و لزوم صداقت آنان تاکید کرد و گفت:مسئولان نباید حرفی بزنند که به آن عمل نشود و از سوی دیگر در حالی که کشورهای غربی بدنبال تضعیف سایر کشورها هستند نباید با عملکرد نامناسب زمینه وابستگی به آنها را فراهم کرد.


وی ادامه داد:اگر گشایشی در امور کشور صورت نمی گیرد به دلیل مشکلاتی است که در عملکرد ما مسئولان و مدیران کشوری وجود دارد.


شافعی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان ، تضعیف کشورهایی که می توانند رقیب آنها باشند،  از نظر فناوری است افزود: یکی از راه های تحقق این هدف دشمنان، عدم عرضه برخی فناوری ها و کالاها به کشورهای رقیب می باشد.


رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: باید با رعایت تقوا و کسب علم و دانش و مجهز شدن به علوم و فناوری روز، وابستگی به دشمنان را کاهش داد.


وی گفت:طی چند ماه گذشته کارخانجات لبنی مدعی افزایش قیمت شیر بودند که دولت هم با افزایش قیمت آنان موافقت نمی کرد که این امر باعث شد تا عده ای از تولیدکنندگان به کم فروشی روی آوردند که این کم فروشی نه تنها در این بخش بلکه در سایر حوزه ها مانند عملکرد مدیران نیز دیده می شود.


شافعی تاکید کرد مجموع این عوامل باعث عدم موفقیت در انجام امور کشور می شود./عب

برچسب ها: دانش ، صنایع ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.