سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

تصميم فراكسيون "رهروان ولايت" براي عدم پاسخ به دعوت احمدي‌نژاد، اعزام هیات پارلمانی به غزه، دو پيشنهاد اصلاح‌طلبان به خاتمي درباره انتخابات، 13 شكايت "مهدي هاشمي" از رسانه‌ها و استقبال و بدرقه ضریح جدید حضرت امام حسین (علیه‌السلام) به کربلای معلی از مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) به اين شرح است:


تصميم فراكسيون "رهروان ولايت" براي عدم پاسخ به دعوت احمدي‌نژاد
عضو فراكسيون رهروان ولايت گفت: به اين دليل كه دعوت رئيس‌جمهور از نمايندگان براي جلسه عصر امروز(يكشنبه) بر خلاف روال معمول صورت گرفته است، ‌فراكسيون رهروان تصميم گرفت تا پاسخي به ا‌ين دعوت داده نشود.



كشورهاي اسلامي پاسخ‌ مناسبي به تجاوز صهيونيستها بدهند
رئیس مجلس شوراي اسلامي از کشورهای اسلامی خواست تا با اتحاد، پاسخ‌های مناسبی به این تجاوزات آشکار صهیونیست‌ها بدهند.



مسئله غزه، محور جلسه امروز فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت
سخنگوي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت از برگزاري جلسه شوراي مرکزي اين فراکسيون در صبح امروز( يکشنبه 28 آبان‌ماه) خبر داد و گفت: در اين نشست ضمن بررسي مسائل روز کشور، تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.



اعزام هیات پارلمانی به غزه قطعی است/ كبودي‌ها نمي‌تواند عامل مرگ "ستار بهشتي" باشد
سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس از قطعي‌شدن اعزام هیات پارلمانی به غزه خبر داد.



لزوم ايجاد ساختارهاي لازم براي تحقق اهداف جنبش عدم تعهد
رئيس‌جمهور مشاركت همگاني همه ملت‌ها در راستاي برقراري نظم عادلانه در جهان را حائز اهميت دانست و بر لزوم ايجاد سازوكار و ساختاري كه بتواند فرصت بروز و كارآيي براي انديشه‌ها و اهداف جنبش عدم تعهد را برقرار كند، تاكيد كرد.



با زير سوال‌رفتن هويت جريان اصلاحات، جايي براي گفتمان مجدد باقي نمي‌ماند
عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: نه تنها چهره‌هاي اصلاحات بلکه هويت اين جريان مورد سوال است، بنابراين با شعار و گفتمان هيچ پيروزي نصيب آن‌ها نخواهد شد.



دو پيشنهاد اصلاح‌طلبان به خاتمي درباره انتخابات
عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: اصلاح‌طلبان در وهله اول خواستار كانديداتوري خاتمي شدند و در صورتي كه وي كانديداي انتخابات نشود، خيمه اصلاحات را بر پا كند.



اجماع دوم خردادي‌ها حاصل نمي‌شود/عدم وحدت عمده ترين مشکل اصلاح‌طلبان
عضو حزب اعتماد ملي گفت: اجماع اصلاح‌طلبان در مقطع كنوني بعيد به نظر مي‌رسد و اصلاح‌طلباني كه كانديداي انتخابات مي‌شوند مورد اجماع تمامي اصلاح طلبان نيستند.



تنها دانشجویانی با سابقه درخشان امکان حضور در دانشگاه دافوس ارتش را دارند
فرمانده دانشگاه جنگ در دیدار با وابستگان نظامی 24 کشور جهان گفت: تنها دانشجویانی با سابقه درخشان امکان حضور در دانشگاه دافوس ارتش را دارند.



دفاع مقدس پايدارترين عامل تأثيرگذار در بازدارندگي
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: مهمترين و پايدارترين عامل تأثيرگذار در بازدارندگي در دوره كنوني و دوره‌هاي آينده برابر هر فكر ناپاكي، دفاع مقدس ملت ايران است.



هدف از بحران‌زایی در سوریه تضعیف جبهه مقاومت است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مسائل منطقه به یکدیگر مرتبط بوده و لذا بحران‌زایی در سوریه و هدف از ایجاد آن، تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد فرصت برای رژیم صهیونیستی است.



گفتگوی ملی نشست صدای حق و تلاش‌های سازنده است/بحران سوریه ماهیت متفاوتی دارد
رئیس فراکسیون همپیمانی ملی در پارلمان عراق در اولین نشست گفتگوی ملی سوریه گفت: ماهیت بحران سوریه متفاوت از مصر، تونس و لیبی بوده و این مسئله باید بدون دخالت خارجی و به دست خود ملت سوریه حل شود.



13 شكايت "مهدي هاشمي" از رسانه‌ها/ اطلاعي از موارد تفهيم اتهامي به مهدي ندارم
عليزاده طباطبايي در مورد برخي شايعات مبني بر احتمال آزادي قريب الوقوع مهدي هاشمي گفت: مهدي همچنان در بازداشت به سر مي‌برد و تا چند روز ديگر مدت بازداشت دو ماهه وي تمام مي‌شود.



تنها راهکار اصلاح نظام سياسي، اداري امر به معروف و نهي از منکر است/ بيداري اسلامي محصول اين فريضه است
معاون اول رئيس قوه قضاييه با تاکيد بر اينکه همه دستگاه‌ها در سراسر کشور بايد وظيفه امر به معروف و نهي از منکر را اجرا کنند افزود: ما طرح اصل پنج قانون اساسي که در آن به نهاد سازي امر به معروف و نهي از منکر اشاره شده در مجلس مطرح کرديم تا به صورت ساز و کار حساب شده و مبتني بر قانون به آحاد جامعه ابلاغ شود.



استقبال و بدرقه ضریح جدید حضرت امام حسین (علیه‌السلام) به کربلای معلی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از انتقال ضریح جدید حضرت سید‌الشهدا (علیه‌السلام) در ماه محرم به کربلای معلی از مرز شلمچه خبر داد.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.