سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی کسب نتایج ضعیف والیبال ارومیه

رسول اصغر زاده: کم مهره ترین تیم لیگ برتر هستیم/ به دنبال ترمیم پست ها هستیم

رسول اصغر زاده، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در میان 12 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر امسال شهرداری ارومیه کم مهره ترین تیم حاضر دراین پیکار ها محسوب می‌شود.

رسول اصغر زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور " سعید معروف" و " علی نادی" به عنوان مهره های قدرتمند تیم امری غیر قابل انکار است اما در نگاه کلی 50 درصد ترکیب تیم و در پست های کلیدی خلاء داریم.

وی گفت: ما در آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال با والیبالیست دریافت کننده فرانسوی خود به مشکل برخوردیم، سعید مصطفی وند دیگر مهره کلیدی تیم هم مصدوم شد و این امر باعث شد تا مقابل حریفان با ترکیبی ناقص ظاهر شویم.

وی تصریح کرد، در طول مسابقات لیگ اتفاقات غیر قابل پیش بینی زیاد است و ما از این موضوع هم بی بهره نبودیم به طوری که شیرکوند در بازی هفته ششم دچار مشکل شد و از سوی سازمان لیگ اعلام شده که وی نمی‌تواند تا اطلاع ثانوی در مسابقات بازی کند.

وی گفت: ما از شش بازی انجام شده تا کنون سه برد و سه باخت را کسب کرده ایم و مکان ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده ایم، امیدوارم در هفته های آینده مشکل ما در خصوص بازیکن برطرف و نتایج تیم مطلوب تر شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه یاد آور شد ما به دنبال ترمیم پستها از طریق جذب بازیکن هستیم، در حال حاضر اتفاق نظر و هماهنگی در ترکیب تیم عالی است و نیروهای قدرتمند و مهره های جایگزین به طور قطع نتایج تیم بهتر خواهد شد.

اصغر زاده تصریح کرد: انتظارات مردم شهر ارومیه از والیبال زیاد است، زیرا این شهر به عنوان قطب والیبال کشور دارای طرفداران بسیار زیادی است.

*برخي رسانه ها بزرگ نمایی می‌کنند

وی در خصوص " احسن الله شیرکوند" و حرکت غیر اخلاقیش در هفته ششم مسابقات لیگ برتر گفت: به هیچ عنوان حرکت غیر اخلاقی و غیر ورزشی را از هیچ فردی نمی‌پذیرم، ما رفتار این بازیکن را قبول نداریم ولی تا این حد که برخی خبرگذاری ها و رسانه ها بزرگ نمایی کرده اند، نبوده است.

طی نامه ای به برخی پایگاه های اطلاع رسانی تذکر قطعی دادیم که نباید این گونه اذهان عمومی را نسبت به یک بازیکن به انحراف نکشند.

* قربانی برخی به بی برنامه گی های فدراسیون شدیم

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه در ادامه خاطر نشان کرد: ما در هفته ششم مسابقات لیگ برتر قربانی برخی بی برنامه گی های فدراسیون والیبال شدیم، آن ها به ما اعلام کردند که دیدار ما و سایپا از طریق شبکه ورزشی به طور مستقیم پخش خواهد شد و همچنین این بازی در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود اما کمتر از 24 ساعت مانده به اجرای دیدار به طور کلی برنامه ها تغییر کرد و به ما گفتند بازی در کرج و بدون پخش تلویزیونی اجرا خواهد شد، مجبور شدیم به خاطر تغییر مکان بازی هتل تیم را در تهران لغو و در مدت زمان کوتاه در کرج یک هتل و محل اسکان برای بازیکنان تهیه کنیم.

وی یاد آور شد: قرار بود بازی ساعت 15:00 روز چهارشنبه برگزار شود به همین دلیل ما برای ساعت 19:00 و برگشت تیم به ارومیه بلیط تهیه کرده بودیم که به طور ناگهانی به مصاف سایپا رفتیم به همین دلیل مجبور شدیم از طریق پرواز تبریز به ارومیه سفر کنیم.

اصغر زاده اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون خواهش کردیم تا زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی اجازه دهند " شیرکوند" در مسابقات حاضر شود، چون در جلسه کمیته انضباطی وی می‌تواند با ارائه مستندات و ادله هایش از خود دفاع کند./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.