سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاله زاده: امسال خودم را نشان می دهم

تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی گفت: فصل قبل اولین حضورم در لیگ ایران بود و به شرایط آشنا نبودم اما امسال خودم را در لیگ نشان می دهم.

یونس لاله زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  از دومین سال حضورش در لیگ ایران گفت: فصل قبل اولین تجربه حضورم در لیگ بودجه به بسیاری از شرایط عادت نکرده بودم. در پتروشیمی هم بازیکن زیاد داشتیم و همه در سطح تیم ملی بودند البته در کل تیم برای من مهمتر از بازی شخصی بود اما امسال فرصتی است که در صنایع خود را نشان دهم و به نظرم نتایج خوب در این فصل هم ممکن است.

وی در مورد ترکیب تیم ادامه داد: 3 بازیکن غیر بومی و یک خارجی داریم که هفته قبل با وجود رسیدن به تیم در ساعات های اولیه صبح، مقابل پتروشیمی بازی کرد و آمار بدی هم نداشت. هر چند تعداد بازیکنان بومی زیاد است اما در زمین بومی و غیر بومی معنی ندارد.
یک توپ در بازی هست و تعدادی بازیکن با شرایط فیزیکی و بازی یکسال که همه در یک مسیر می جنگند. تیم ما هم با کمی هماهنگی می تواند در حد سال قبل با حریفان رقابت کند.

لاله زاده در مورد 3 بازی اول لیگ اشاره کرد: تیم در این 3 بازی خوب بود اما چون تمرینات کمی داشتیم به هماهنگی ای که 2 تا 3 ماه دیگر به دست می آوریم، نرسیده ایم. با تمام این شرایط بازی پرفشار اول را با امتیازات کم بردیم و اما دوبازی بعدی مقابل زنجان و بندر امام واقعا پرفشار بود. به خصوص تیم پتروشیمی که یکی از بهترین شانس های قهرمان امسال است.

بازیکن صنایع پتروشیمی در مورد بازی خودتاکید کرد: وظیفه دارم هر توپی که رسید را به گل تبدیل کنم و تا پایان سال به پیشرفت لازم برسم خوشحالم که بار دیگر در ایران بازی می کنم و با شرایط خوب تیم امیدوارم بازی ها به قدری خوب باشد که در انتهای فصل به تیم ملی برگردم.با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.