سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

نقض حقوق بشر در غزه/ سکوت مدعيان حقوق بشر ادامه دارد

يك حقوقدان گفت: بي تفاوتي کشورهاي مدعي دموكراسي و دفاع از حقوق بشر در برابر حملات وحشيانه اسرائيل عليه مردم غزه نشان از اين دارد كه شعار مطرح شده از سوي اين كشورها در مورد دفاع از حقوق بشر تنها دستاويزي براي رسيدن به مقاصد شخصي است.

سيدفاضل موسوي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات رژيم صهيونيستي به مردم مظلوم غزه  اظهار داشت: رژيم صهيونيستي مردم غزه را قتل عام مي‌كند و اين در حالي است كه مدعيان دفاع از حقوق بشر، حقوق اين ملت مظلوم را نديده گرفته‌اند.

اين حقوقدان ادامه داد: مردم بي دفاع غزه در جنگي نابرابر قرار دارند و سازمان ملل هم در مورد اين جنايات جنگي هيچ اقدامي نمي‌كند.

موسوي حملات اسرائيل را جنايت ضد بشري دانست و تصريح کرد: اگر واکنش از سوي کشورهاي اسلامي و مردم مسلمان جدي و با قاطعيت تمام پيگيري شود، رژيم صهيونيستي نمي‌تواند عليه مسلمانان بي‌گناه دست به چنين حملات وحشيانه‌اي بزند.

 اين حقوقدان با انتقاد از سکوت مدعيان حقوق بشر در برابر جنايات اسرائيل عليه مردم غزه خاطر نشان کرد: بي تفاوتي کشورهاي مدعي دموكراسي و دفاع از حقوق بشر در برابر حملات وحشيانه اسرائيل عليه مردم غزه نشان از اين دارد كه شعار مطرح شده از سوي اين كشورها در مورد دفاع از حقوق بشر تنها دستاويزي براي رسيدن به مقاصد شخصي است.

انتهاي پيام/پ3

برچسب ها: اسرائیل ، جنایات ، حقوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.