سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه دبیر کل مجمع مجالس آسیایی در خصوص حمله اخیر رژیم اسرائیل علیه غزه

شوراي امنيت اقدامات لازم را در جهت جلوگیری از بروز فاجعه انسانی در غزه صورت دهد

دبیر کل مجمع مجالس آسیایی در واكنش به حمله اخیر رژیم صهيونيستي به غزه بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران در بيانيه دبیر کل مجمع مجالس آسیایی در واكنش به حمله اخیر رژیم صهيونيستي به غزه آمده ست:

یک بار دیگر رژیم اسرائیل سیاست ماجراجویانه‌ای را آغاز کرده که منجر به نتایج فاجعه بار انسانی، اقتصادی و اجتماعی برای مردم منطقه خواهد شد. در طول چند روز گذشته نیروهای اشغالگر اسرائیلی در تضاد آشکار با هنجارهای بین‌المللی از زمین، دریا و هوا در حال حمله به مردم بی‌گناه غزه می‌باشند که این حملات بدون دلیل منجر به کشته و زخمی‌شدن صدها نفر از فلسطینیان شده است. رژیم صهیونیستی همچنین تهدید کرده که دوباره غزه را اشغال خواهد کرد.

 تهاجم اخیر اسرائیل می‌باید به طور قاطعانه از سوی جامعه بین‌المللی مورد محکومیت قرار گیرد.

مجمع مجالس آسیایی همواره در حمایت از فلسطین و حقوق فلسطینیان مواضع اصولی اتخاذ کرده است. این مجامع جنایات قساوت‌های اسراییل در غزه و ساحل غربی با شدیدترین لحن مورد نکوهش قرار داده است. همچنین حمله اسرائیل به کشتی حامل کمک برای مردم غزه که به طور غیرقانونی تحت محاصره بودند توسط این مجمع محکوم شده است.

دبیر کل مجمع مجالس آسیایی از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهد تا براساس منشور ملل متحد به وظایف خود عمل کرده و ضمن محکومیت حمله اسرائیل به غزه اقدامات لازم را در جهت جلوگیری از حملات بیشتر علیه فلسطینیان که ممکن است به فاجعه انسانی در منطقه منجر شود اتخاذ نماید.

دبیرکل همچنین از سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی و اعضای ملل متحد می‌خواهد تا کمک‌های انسانی خود را جهت مردم بی‌دفاع غزه که به طور مدام تحت حمله اسرائیل هستند ارسال نمایند.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.