سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوناتن بت کلیا:

با این روند فوتبال علیرغم میل باطنی وزیر استیضاح می‌شود / فوتبال ارثیه پدری کفاشیان نیست

عضو فراکسیون ورزش مجلس شوراری اسلامی گفت: اگر وضعیت فوتبال ما با همین روند ادامه پیدا کند علیرغم میل باطنی طرح استیصاح وزیر را مطرح خواهیم کرد.

 یوناتن بت کلیا در گفتگوي اختصاصی با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من شخصا به عباسی وزیر ورزش و امور جوانان ارادت خاصی دارم و می دانم که او زحمات بسیار زیادی را برای ارتقاء ورزش کشور  متحمل شده است اما اگر وضعیت فوتبال کشورمان با همین روند پیش برود طرح استیضاح وزیر را روز چهارشنبه یکم آذر ماه در جلسه فراکسیون ورزش مطرح خواهم کرد چرا که بسیاری از روسای  فدراسیونها پیش از المپیک به دلایلی بر کنار شده اند اما ورزشکاران آنها توانستند نسبت به ادوار گذشته پر فروغ ظاهر شوند و معتقدم که اگر در این وضعیت کفاشیان به کار خود ادامه بدهد ناعادلانه است.

***کفاشيان تعصبي به فوتبال ندارد

 وی تصریح کرد: من نمی دانم چرا علی کفاشیان باید در راس فدراسیون فوتبال با وجود افراد متخصص در کشورمان حاضر باشد اما مطمئنم که فوتبال ارثیه پدری او نیست که نمی تواند از آن گذر کند و معتقدم که اگر او کوچکترین تعصبی بر روی ورزش ایران به خصوص بر روی فوتبال داشته باشد از سمت خود کناره گیری می کند.

*** کفاشیان  هفتاد میلیون را خرد کرد

وی افزود: در حال حاضر هفتاد میلیون جمعیت ایران با این وضعیت خرد و خمیر شده اند و 45 هزار هوادار پر شور در آن شرایط جوی از فوتبال ما حمایت می کنند اما نتیجه ای جز شکست در خانه خود ما حاصل نمی شود .

*** 90 درصد اعتبارات به فوتبال  تعلق می گیرد ، آخر هیچ!

 بت کلیا ادامه داد: نود درصد اعتبارات ورزش کشور به رشته پر طرفدار فوتبال تعلق می گیرد و تنها ده درصد آن به سایر رشته  ها  اختصاص می یابد اما مشاهده می کنیم که مابقی رشته ها در المپیک و مسابقات برون مرزی درخشش چشمگیری دارند ولی در فوتبال ما هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود نقش مجلس نظارت است.

وزير بايد سريع تصميم بگيرد

وی در پایان  خاطر نشان کرد: نقش مجلس نظارتی است و در تصمیم گیری و اجرا نمی تواند دخالت داشته باشد اما اعتقاد دارم که وزیر ورزش و امور جوانان هر چه سریعتر باید تصمیمات کلانی را برای رشد فوتبال ایران اتخاذ کند تا شاید بتوانیم دل هواداران ورزش دوست کشورمان را که در هر شرایطی از ورزش حمایت می کنند بدست آوریم./آق

 

 


 

برچسب ها: علیرغم ، کشور ، متحمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.