سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان در ديد ملت ايران متهم و مجرم هستند

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان در جريان فتنه 88 در حق مردم و نظام ظلم کردند و حضور گسترده مردم در انتخابات 88 را تحت‌الشعاع قرار دادند بنابراين در ديد ملت ايران به عنوان متهم و مجرم هستند لذا چنين جرياني تنها حق تعيين شرط براي نظام را ندارند.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات وقيحانه يكي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب مبني بر اينکه اصلاح‌طلبان بايد چراغ‌ را براي نظام سبز کنند، گفت: پرونده اصلاح‌طلبان در دوران اصلاحات سرشار از واگرايي، عبور از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامي و سوق دادن کشور به سمت سکولاريسم و ليبراليسم است.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: اصلاح‌طلبان ناکارآمدي و‌ عدم صلاحيت خود براي اداره کشور را به اثبات رسانده‌اند.

ترقي با بيان اينکه مردم و نظام فرش قرمز براي ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات پهن نکرده‌اند، تاکيد کرد:‌ اصلاح‌طلبان در جريان فتنه 88 در حق مردم و نظام ظلم کردند  و حضور گسترده مردم در انتخابات 88 را تحت‌الشعاع قرار دادند بنابراين در ديد ملت ايران به عنوان متهم و مجرم هستند لذا چنين جرياني تنها حق تعيين شرط براي نظام را ندارند.

وي افزود: اطلاح‌طلبان فتنه‌گر بايد از پيشگاه خداوند، رهبر معظم انقلاب و مردم توبه کنند و از ديدگاه‌هاي اشتباه خود دست بردارند.

ترقي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان قابليت بازگشت به نظام را ندارند، تصريح کرد: موضع‌گيري‌هاي اخير برخي اصلاح‌طلبان نشان مي‌دهد که آنان با همان تحليل غلط فتنه قصد ورود عرصه انتخابات آتي را دارند و از ديد مردم نيز چنين استراتژي، شکست خورده است.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه ا‌سلامي خاطر‌نشان کرد: اين نوع موضع‌گيري‌ها و  تحليل غلط سياسي ناشي از همان خودشيفتگي و خود بزرگ‌بيني است که اصلاح‌طلبان به آن دچار شده‌اند.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.