سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جام باشگاه های آسیا- قطر

کوزه گري: از عملکرد بازیکنان راضی هستیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: نماینده سبزوار عملکرد قابل قبولی در جام باشگاه های آسیا داشت و ما از عملکرد شان راضی هستیم.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ثامن الحجج سبزوار برای نخستین بار به رقابت های جام باشگاه های آسیا رفت و بعد از انجام 7 دیدار مقابل حریفان خود و کسب 8 امتیاز در نهایت در بازی آخر که دقایقی پیش مقابل الاهلی عربستان انجام و 30 بر 25 حریف خود را شکست داد و پنجم شد و ما از عملکرد آنها  راضی هستیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه نماینده کشور مقابل النور عربستان باید شانسی رو به رو شد و نتیجه را با اختلاف 9-8 گل واگذار کرد در این دیدار حریف خود ار از پیش رو بر می‌داشت مطمئناً جزء 4 تیم برتر بودیم، با این حال این تیم در مجموعه نتایج خوبی کسب کرد و عملکرد مطلوبی داشتند.

وی در ادامه گفت: ما منتظر هستیم تیم اعزامی به این رقابت ها بازگردد و اینکه رافائل کاسترو چه پاسخی به ما خواهد داد امیدوارم وی راضی به همکاری با تیم ملی شود.

کوزه گری گفت: متأسفانه کمبود منابع مالی و اعتباری باعث شده است که نتوانیم مربی خارجی در اختیار بگیریم و در این شرایط این گزینه همکاری مربی خارجی ثامن سبزوار با تیم ملی بزرگسالان آقایان بهترین گزینه است.

وی اشاره کرد: برای نخستین بار جلسه پیشکسوتان هندبال بانوان با مسئولین فدراسیون روز پنج شنبه 25 آبان در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

کوزه گری گفت: ارائه راهکارهای پیشرو در جهت رشد و شکوفایی هندبال بانوان و استفاده از تجربیات آن ها در این زمینه از مهمترین اولویت های این جلسه است.

کوزه گری در پایان خاطر نشان کرد: در سال های اخیر هندبال بانوان پیشرفت های خوبی داشته است و برای اینکه در این بخش روند رو به جلویی داشته باشیم و به اهداف خود که همان موفقیت این قشر از جامعه هندبال در مسابقات داخلی و خارجی است باید از دانسته های پیشکسوتان این بخش استفاده کرد و با برنامه ریزی های طولانی مدت و سرمایه گذاری مطلوب به آن رسید./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.