سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سوم سوپر لیگ بسکتبال؛

بچيرویچ از اصفهان شروع می کند

بازی تیم های فولاد ماهان – مهرام تهران در حالت عادی مهمترین دیدار هفته سوم سوپر لیگ به حساب می آمد اما با اولین حضور بچيروویچ بر نیمکت مهرام و باخت هفته قبل ماهان اهمیت این بازی دو چندان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال فردا با پنج دیدار پی گیری می شود که دو دیدار آن به میزبانی تهران است.

تیم استقلال قشم که در شروع کار سوپر لیگی خود تنها با تهرانی ها سرو کار داشته پس از 2 باخت مقام مهرام و دانشگاه آزاد برای یک انتقام تهرانی به مصاف نفت سپاهان تازه تاسیس می رود.

تیم دانشگاه آزاد هم که در چند سال گذشته بازیهای پر حاشیه ای با شهرداری گرگان داشته، میزبانی شاگردان اسدالله کبیر خواهد بود.

دانشگاه آزاد امسال بیش از 90 درصد نسبت به فصول قبل تغییرداشته و تیم گرگان نیز با بازیکنانی مثل بابک نظافت و مجتبی بنی عقیل تقویت شده است.

*نبرد دو مدعی قهرمانی در اصفهان

تیم فولاد ماهان با باخت هفته قبل مقابل پتروشیمی با حواشی زیادی روبه رو شد و این هفته بدون سامان ویسی با تجربه مصاف مهرام می رود. ویسی با توجه به مصدومیت به حداقل 2 هفته استراحت نیاز دارد.

مهرامی ها هم پس از 2 هفته بازی بدون سرمربی، با بچيروویچ سرمربی جدید تیم به مصاف اصفهانی ها می روند و به این ترتیب برد برای هر دو تیم دراین بازی حیاتی خواهد بود. از یک سو بچيروویچ در اولین تجربه مربیگری لیگ نیاز به پیروزی داشته و از طرف دیگر ماهان در صورت تحمل یک باخت دیگر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

*دربی ماهشهری ها، بازگشت کوهیان به نیمکت

هر چند با تقویت پتروشیمی بندر امام و بیشتر بومی کردن تیم صنایع پیش بینی دربی های یک طرفه ای در این فصل می شد اما صنایع در آخرین روزهای قبل از لیگ با جذب چند بازیکن غیربومی ترکیب خود را قوی کرد و یونس لاله زاده و محمد شاهسوند دو بازیکن فصل قبل بندر امام نیز برای اولین بار در مقابل تیم سابق خود بازی خواهند کرد در زنجان نیز تیم همیاری با بازگشت فرزاد کوهیان به روی نیمکت که در هفته اول مقابل فولاد ماهان از بازی اخراج شده و در هفته دوم نیز از حضور بر روی نیمکت محروم بود، به مصاف البدرکنگ می رود.

گفتنی است فدراسیون بسکتبال با تغییراتی در برنامه های لیگ پایان فصل اول را سی ام آذر اعلام کرد./آق

برچسب ها: بسکتبال ، اصفهان ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.