سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس سياست خارجي:

شوراي ائتلاف ملي سوريه، دست‌ساز آمريکا و رژيم صهيونيستي است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: شوراي ائتلاف ملي سوريه ساخته مشترك آمريکا و رژيم صهيونيستي بوده تا از دل اين ائتلاف يک حکومت موقت و انتقالي مغاير با خواست مردم اين كشور را تشکيل دهند.

سيد هادي سيد افقهي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست گفتگوي ملي سوريه در ایران که فردا برگزار خواهد شد، گفت: برگزاري نشست گفتگوي ملي سوريه در راستاي مواضع عقلاني، منطقي و اصولي جمهوري اسلامي ايران براي حل و فصل بحران در سوريه برگزار مي‌شود.

وي در ادامه با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران از ابتدا معتقد به حل بحران سوريه از طريق راه حل سياسي بوده است، افزود: گروه‌هاي مسلح و غير مسلح مخالف سوري در اين نشست مي‌توانند مطالبات خود را با نمايندگان دولت بشار اسد مطرح و به توافق برسند لذا دعوت از تمام گروه‌ها براي نشست گفتگوي ملي سوريه با يک دستورالعمل مشخص و با رويکرد سياسي مي‌تواند بحران سوريه را حل و فصل کند.

اين کارشناس سياست خارجي خاطرنشان کرد: شوراي ائتلاف ملي سوريه ساخته آمريکا و رژيم صهيونيستي بوده تا از دل اين ائتلاف يک حکومت موقت و انتقالي مغاير با خواست مردم را تشکيل دهند تا بتوانند سفارتخانه‌هاي سوريه در کشورهاي ديگر را تصرف و کرسي سازمان ملل سوريه را اشغال کنند.
 
 
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: سوریه ، معارضین ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.