سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی:

ملت ایران در برابر تحریم‌ها اراده‌ای آهنین دارد

یک کارشناس سياست خارجي گفت: ملت و دولت ایران با مقاومت در برابر تحریم ها اراده آهنین خود را اثبات کرده و تمامی این چالش‌ها را با تلاش و صبر به فرصت تبدیل کرده است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخاب مجدد باراک اوباما به عنوان رئيس جمهور آمريکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا هر کسی باشد، سیاست‎های حزب خود را دنبال می‌کند و از آنجایی که دشمنی غرب با ایران و اسلام سابقه‌ای دیرینه دارد، نباید انتظار تغییر در رفتار آمریکا با ایران را داشت.

وي ادامه داد: تحريم‌هاي يک جانبه آمريکا عليه جمهوری اسلامی ايران ارتباطي با برنامه هسته‌اي این کشور ندارد چرا که آمريکا از بدو انقلاب اسلامي ايران تحریم‌های متعددی را علیه این کشور اعمال کرده است.

این کارشناس سیاست خارجی تصريح کرد: مسئله هسته‌اي بهانه‌اي براي تحت فشار قرار دادن ايران بوده و تاکنون هیچ گزارشی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر ساخت سلاح‌های هسته‌ای از سوی ایران ارائه نشده است.

قوام بابيان اينکه مشکل اصلي آمريکا جهان اسلام است، اظهار داشت: یکی از اهداف تحريم‌ها جلوگيري از پيشرفت ايران اسلامي بوده چرا که جمهوري اسلامي ايران به سبب پيشرفت‌هاي چشمگير بعد از انقلاب اسلامی، تبديل به الگویی براي ديگر کشورهای منطقه شده است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: ملت و دولت ایران با مقاومت در برابر تحریم ها اراده آهنین خود را اثبات کرده و تمامی این چالش‌ها  را با تلاش و صبر به فرصت تبدیل کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، تحریم ، اسلام ، غرب ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.