سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید کننده بازی رایانه ای 90درصد:

توجه به رده بندی سنی از آسیب های احتمالی بازی های رایانه ای می کاهد

تولید کننده بازی رایانه ای برلزوم اعمال رده بندی سنی بازی های رایانه ای تاکید کردو گفت : بی توجهی خانواده ها عامل مهم در افزایش آسیب های گیم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، وحیدحسین پور به اعمال رده بندی سنی بازی های رایانه ای اشاره کردو افزود:با اطلاع رسانی به خانواده ها در زمینه اهمیت  به رده بندی سنی در گیم می توان آنها را باخطر و آسیب های احتمالی بازی های رایانه ای آشنا کرد.
این تولید کننده بازی رایانه ای مشغله کاری و فکری خانواده ها را  مهمترین عامل در افزایش آسیب های بازی دانست و گفت:خانواده ها  نباید به مساله رده بندی سنی بازی های رایانه ای بی تفاوت باشند .
وی ادامه داد:با  سهل انگاری خانواده ها  فضا برای استفاده کودکان و نوجوانان از بازی های نامناسب فراهم می شودکه برای حل این مشکل باید اطلاع رسانی و آموزش به خانواده ها ارایه شود.
حسین پور ، حضور بخش خصوصی در صنعت گیم را از ارکان اصلی پیشرفت تولیدات داخلی دانست وتوضیح داد: خیلی از سرمایه گذاران علاقه مند به تولید بازی های رایانه ای هستند که برای جذب آنها به بازار گیم باید امنیت سرمایه گذاری را در آنها تضمین کرد .
به گفته وی ، به دلیل نبود قانون کپی رایت در کشور بسیاری از تولید کنندگان در عرصه گیم با مشکل روبه رو هستندکه این مساله برای حضور بخش خصوصی در بازار گیم مناسب نیست .
تولید کننده بازی رایانه ای 90درصد حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان گیم را در رونق بازار گیم و ارتقای سطح تولیدات داخلی مهم ارزیابی کرد و افزود:دولت به تنهایی نمی تواند در زمینه تولید و بازار یابی حوزه گیم موفق باشد.
حسین پور به برپایی نمایشگاههای استانی در نقاط مختلف کشور اشاره کردو افزود:با حمایت از تولیدکنندگان داخلی می توان زمینه حضور تولیدات داخلی در نمایشگاهها را فراهم کرد./ي2
برچسب ها: بازی ، رایانه ای ، حسین پور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.