سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیل گیتس خانه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار دارد

خانه درندشت آقای ویندوز! + عکس

تا به حال کسی داخل خانه و زوایای مختلف آنرا ندیده و بالطبع عکس هم از آن موجود نیست. تمام عکس‌های خانه بیل گیتس یا هوایی‌است یا از فاصله‌ای خیلی دور گرفته شده است. از همین‌رو مشخص نیست که این خانه چه امکانات رفاهی دیگری دارد و مشتمل بر چند اتاق خواب و ... است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران آقای مایکروسافت و ویندوز خانه‌ای دارد که دست‌کمی از یک پارک جنگلی یا یک پارک درندشت تفریحی ندارد. بیل گیتس که تا چندی پیش ثروتمندترین مرد دنیا به حساب می‌آید به شدت به داشتن این خانه افتخار می‌کند. زیرا این خانه امکاناتی دارد که نیازی نیست برای تفریح، از آن بیرون رفت.
این خانه یک دریاچه مصنوعی بسیار بزرگ دارد که قایق‌رانی و لذت بردن از آرامش فضا را برای بیل‌گیتس فراهم می‌کند. این خانه همچنین مثل یک پارک جنگی پر از درخت‌های مختلف است و در میان آنها هم انواع پرندگان جنگلی برای خود خانه‌ای دست و پا کرده‌اند.

البته تا به حال کسی داخل خانه و زوایای مختلف آنرا ندیده و بالطبع عکس هم از آن موجود نیست. تمام عکس‌های خانه بیل گیتس یا هوایی‌است یا از فاصله‌ای خیلی دور گرفته شده است. از همین‌رو مشخص نیست که این خانه چه امکانات رفاهی دیگری دارد و مشتمل بر چند اتاق خواب و ... است.
برخی می‌گویند این خانه مثل یک قصر فضاهای پیچ در پیچی دارد که فضای خصوصی را از فضای عمومی(فضای مهمان) به کلی جدا می‌کند.
قیمتی که بسیاری از کارشناسان بر این خانه گذاشته‌اند ۲۰۰ میلیون دلار است.
باید توجه داشت که خیلی‌ها علاقه‌مندند بدانند که در خانه درندشت بیل‌گیتس چه می‌گذرد و به جز دریاچه و چند استخر و فضای جنگلی چه امکانات دیگری دارد.

بیل گیتس این خانه را چیزی حدود ۷ سال پیش خریداری کرد. او خودش گفته که در نگاه اول عاشق طبیعت جذاب این خانه شده است. البته او خود به امکانات این خانه اشاره‌های جزئی کرده است. بیل گیتس گفته ‌است که در این خانه برای خود یک کتاب خانه خصوصی درست کرده است که تقریبا وسعتی برابر با یک کتاب‌خانه دانشگاهی دارد و تقریبا تمام کتاب‌های نفیس و ارزش‌مند را در این کتاب‌خانه جمع کرده است. این خانه همچنین مجهز به یک سالن سینمایی و موزیک بسیار بزرگ است که به گفته بیل گیتس به کلی نیاز او را به سینما رفتن سیراب کرده است و او دیگر مجبور نیست که برای فیلم دیدن از خانه خارج شود.










برچسب ها: بیل گیس ، خانه ، قیمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
آرش
۱۲:۰۶ ۲۴ دی ۱۳۹۲
این مصداق گفته خداوند در قرآن است که به هرکس اراده کند مال فروانی میدهد آنقدر ثروتی که حد و حساب ندارد و کسی را شمارش آن ممکن نیست اما مهم شیوه بدست آوردن مال و ثروت و نیز نحوه مصرف است که برای چه برای که و در چه راهی این ثروت صرف شود
elika
۱۶:۳۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۱
زیبا ست...