سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور:

بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به زودی افتتاح می شود

بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر كه به زودي افتتاح مي‌شود، يكي از مجهزترين و مدرن‌ترين بيمارستان‌هاي جنوب كشور است .

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛دکتر جهانگير شاهینی  در بوشهر گفت: بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر از مصوبات سفر هيأت محترم دولت در سال 85 به بوشهر است که عملیات اجرایی آن اواخر سال 85 شروع شد و هم‌اكنون آماده بهره‌برداري شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان یکی از مدرن‌ترین بیمارستان‌ها در سطح کشور است اظهار داشت: بیمارستان تازه تأسيس بوشهر دارای بهترین تجهیزات روز دنیا در بخش‌هاي مختلف است و با اطمینان می‌گوییم که از لحاظ امکانات و تجهیزات در ردیف بیمارستان‌هاي تهران و استان‌های بزرگ کشور است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز خوشحالی از نزدیک شدن به افتتاح یکی دیگر از پروژه‌هاي مصوب سفر ریاست جمهوری اضافه کرد: مساحت اجرایی بیمارستان حدود هفت هکتار است که در شش طبقه با 22 هزار و پانصد متر زیربنا احداث شده است.

دکتر شاهینی مدت زمان تجهیز بیمارستان را رکورد دار در این حوزه عنوان کرد و افزود: با توجه به این که معمولاً پروسه تجهیز بیمارستان‌ها یک سال به طول مي‌انجامد اما ما در مدت یک ماه و نیم بیمارستان را مجهز به امکانات بسیار خوب کردیم که این واقعاً جای شکر و سپاس دارد.

وی با بیان اينكه اين بیمارستان از امکانات و فضای خوب برخوردار است، گفت: ان شاءالله شاهد خدمات درمانی در سطح بالایی به هم استانی‌های عزیز در این بیمارستان خواهیم بود./ع2

برچسب ها: بیمارستان ، بوشهر ، بخش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.