سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

تمایل مسکو به مذاکره ایران و آمریکا، احتمال منتفي‌شدن سوال از رئیس‌جمهور، نقش ایران در دوام دولت سوریه، رونمايي از هواناو "تندر"، استفاده از هواپيماهاي جنگنده بومي در رزمايش آسمان ولايت 4 و بررسي علت مرگ وبلاگ نويس از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


تمایل مسکو به مذاکره ایران و آمریکا تامل برانگیز است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سياست خارجي مجلس تمایل مسکو به مذاکره ایران و آمریکا را در شرایط فعلی منطقه و جهان تامل برانگیز دانست.



فراکسیون اصولگرایان با رئيس دستگاه قضا دیدار می‌کند
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس از دیدار اعضای این فراکسیون با رئیس قوه قضاییه خبر داد.


سوال از رئیس‌جمهور در صورت پس گرفتن همه امضاها منتفي مي‌شود/ احتمالا احمدي‌نژاد هفته آينده به بهارستان بيايد

نايب‌رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه هیچ راهی براي منتفي‌شدن سوال از رئيس‌جمهور وجود ندارد، گفت: حتی اگر هم یک نفر هم مصر به انجام سوال باشد، این سوال باید انجام شود. تنها راه این است که همه امضاکنندگان امضایشان را از این طرح پس بگیرند.



امکان لغو سوال از رئيس‌جمهور وجود ندارد/ فرصت 21 روزه رئيس‌جمهور براي پاسخگويي به سوالات نمايندگان

عضو هيئت‌رئيسه مجلس با تاکيد بر اينکه امکان لغو سوال از رئيس جمهور وجود ندارد، گفت:‌ 21 روز تا پايان مهلت قانوني رئيس‌جمهور براي پاسخ به سوالات نمايندگان فرصت باقي است.



توجيه اقتصادي ساخت نيروگاه‌ در كشورهاي همجوار/ پاسخ به يك شايعه
وزير نيرو گفت: ساخت تمام نيروگاه‌ها از سوي ايران در کشورهاي همجوار داراي توجيه اقتصادي بوده و ايران از اين راه سودهاي فراواني را بدست آورده است.



ضرورت تلاش براي رسيدن سطح مبادلات اقتصادي به مرز پانزده ميليارد دلار
معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به ارتقاء حجم مبادلات تجاري و اقتصادي جمهوري اسلامي ايران و اقليم کردستان عراق گفت: روابط تجاري فيمابين در سالهاي اخير رشد قابل توجهي داشته و مسئولين ايران و اقليم کردستان عراق بايد تلاش کنند تبادلات اقتصادي موجود را به مرز 15 ميليارد دلار برسانند.



نقش اساسي ایران در دوام دولت سوریه قابل انکار نیست
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت:‌ نقش جمهوری اسلامی ایران در دوام دولت سوریه در راستای مقابله با دشمنان قابل انکار نیست.



فتنه 88 مهر باطلي بر کارنامه اصلاح طلبان بود/ خاتمي مقبوليت ندارد
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: فتنه 88 مهر باطلي بر کارنامه اصلاح طلبان و افرادي همچون خاتمي بود و سينگال‌هاي اصلاح‌طلبان به ضد انقلاب موجب اميدواري آنان شد.



کسب مقام نخست مسابقات طراحي ماهواره‌هاي کوچک توسط بسيج علوم و تحقيقات
مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات از کسب مقام نخست مسابقات طراحي ماهواره‌هاي کوچک توسط بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات خبرداد.



هواناو "تندر" رونمايي شد/ بهره‌برداري از هواناو سنگين با قابليت پرتاب موشك
وزير دفاع در مراسم رونمايي از هواناو بومي تندر گفت: اين هواناو كه به پهپادهاي شناسايي و امكانات جمع‌آوري اطلاعات نيز مجهز شده، قادر است مأموريت‌هاي مختلف و متنوعي در حوزه‌هاي نظامي به انجام رساند.



نحوه شكل‌گيري و فعاليت گروه‌هاي جهادي/ شهيد آويني آغازگر راهي نو
دبير قرارگاه جهادي شهيد شوشتري گفت: کار جهادي نوعي کمک به دولت است چرا که به‌خاطر موانع و نبود نيروي انساني همچنين گستردگي مناطق محروم در سطح کشور، دولت به تنهايي نمي‌تواند تمام اين مناطق را تحت پوشش قرار دهد.



استفاده از هواپيماهاي جنگنده بومي در رزمايش آسمان ولايت 4
رئیس دفتر مطالعات و تحقیقات نهاجا گفت: هواپیماهای جنگنده بومی تولید کرده‌ایم که در بخش‌های مختلف رزمایش مدافعان آسمان ولایت از آن استفاده خواهیم کرد.



به‌کارگيري سلاح‌هاي جديد مقاومت عليه اسرائيل/ رژيم صهيونيستي تهديدي مستمر براي منطقه است
يکي از رهبران جنبش جهاد اسلامي در فلسطين گفت: گردان‌های مقاومت هنوز از تمام توان خود استفاده نکرده است. ما سلاح‌هایی در اختیار داریم که در صورت گسترش صحنه نبرد با اسرائيل، از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.



چه رابطه‌ای میان مذاکرات ایران با 1+5 و گفتگوها با آژانس وجود دارد؟
در ازای همکاری ایران با آژانس، این 1+5 است که باید خود را آماده واگذاری امتیاز کند، واِلا ایران به خوبی می‌داند آژانس نه در موقعیتی است که چیز با ارزشی به ایران بدهد و نه می‌تواند به تعهدت خود پای‌بند بماند.



با درخواست‌ مکرر پزشکان برای خروج از سازمان مواجهیم
رئيس سازمان پزشکي قانوني کشور گفت: اجراي طرح‌هاي مختلف و وجود راهکارهاي پرداخت در دستگاه‌هاي ديگر در کنار پايين بود دريافتي همکاران در اين سازمان و نيز صعوبت، سختي و شبانه روزي بودن کار و انتظارات مختلفي که از همکاران وجود دارد، موجب درخواست‌هاي مکرر براي خروج از سازمان شده ‌است.



"مهدي هاشمي" امتيازات ويژه‌اي داشته است/علت مرگ وبلاگ نويس همچنان بررسي مي‌شود
سخنگوي دستگاه قضايي گفت: جان هر مسلمان و شهروندي محترم است و به احتمال اينکه وي به مرگ غيرطبيعي نيز فوت شده باشد وظيفه جدي ما اين است که اين مساله را پيگيري کنيم.




امضاي قرار داد استرداد مجرمين بين ايران و ارمنستان/تعامل مثبت ايران و ارمنستان در حوزه قضايي
آيت الله آملي لاريجاني با تشکر از موضع گيري‌هاي کشور ارمنستان نسبت به حملات توطئه جويانه غربي‌ها افزود: جمهوري ارمنستان جهت‌گيري‌هاي مناسبي نسبت به مسائل مطرح شده عليه حقوق بشر در ايران که از طرف مدعيان غربي بيان مي‌شد از خود نشان داده‌ و اميدواريم اين تعامل ادامه داشته باشد.



صلاحيت دادگاه ايران در رسيدگي به مجرمين ايراني در ارمنستان
وزير دادگستري گفت: با وجود سيستم تابعيتي مثبت در كشور، دادگاه ايران صلاحيت رسيدگي به مجرمان ايراني در ارمنستان را با توجه به شرايط موجود در موافقتنامه خواهد داشت.



مرز ميان موضع سياسى را با حركات عصبى در نظر داشته باشيد
پايگاه اطلاع‌رساني khamenei.ir بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اساتيد، فضلا و طلاب حوزه علميه قم در مدرسه فيضيه در سال 79 را منتشر كرد.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.