سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر:

سوال از رئیس‌جمهور در صورت پس گرفتن همه امضاها منتفي مي‌شود/ احتمالا احمدي‌نژاد هفته آينده به بهارستان بيايد

نايب‌رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه هیچ راهی براي منتفي‌شدن سوال از رئيس‌جمهور وجود ندارد، گفت: حتی اگر هم یک نفر هم مصر به انجام سوال باشد، این سوال باید انجام شود. تنها راه این است که همه امضاکنندگان امضایشان را از این طرح پس بگیرند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران محمدرضا باهنر نماينده مردم تهران در مجلس در حاشیه دیدار علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با کاروان پارالمپیک لندن در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه راهی برای پس گرفتن امضاها از طرح سوال از رئیس جمهور وجود ندارد، گفت: قرار شده با دولت هماهنگ کنیم که رئیس جمهور هفته آینده و یا پس از عاشورا برای پاسخ به سوال به مجلس بیاید.

وی در ادامه در خصوص انتقادات مطرح شده به اعلام وصول این طرح از سوی هیئت رئیسه مجلس افزود: ما به وظیفه خود را درباره سوال از رئیس جمهور عمل کردیم اما مدعیان هم می‌توانند استدلال خود را مطرح کنند، ما آیین‌نامه‌داخلی مجلس را اجرا کردیم. البته مذاکراتی هم با منتقدان داشتیم كه درباره یکی دو نفر تردید داشتند که آن آقایان آمدند و مشخص شد جزء امضاکنندگان سوال هستند.

نایب رئیس مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه راهکاری برای پس گرفتن سوال وجود دارد یا خیر، تصريح كرد: چنین راهکاری نیست، وضعیت به گونه‌ای است که اگر حتی یک نفر از سوال‌کنندگان هم باقی بماند، سوال مطرح خواهد شد، مگر اینکه همه سوال‌کنندگان سوالشان را پس بگیرند.

انتهای پیام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.