سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولي‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رويا پردازي جريان اصلاحات براي جبران شکست سياسي

عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: اصلاح‌طلبان براي جبران شكست سياسي خود روياپردازي مي‌کنند در حاليكه خود بر اين واقعيت واقفند كه هيچ جايگاهي در بين ملت ايران ندارند.

بهادر ولي زاده در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ادعاي اصلاح‌طلبان مبني بر پيروزي قاطع در انتخابات يازدهم رياست جمهوري اظهار داشت: فتنه 88 بسیاری از اصلاح‌طلبان تندرو را برای همیشه از میدان رقابت‌های سیاسی خارج ساخت، تا جائيكه در انتخابات آینده جز بخش کوچکی از اصلاح‌طلبان به ظاهر میانه رو امکان حضور گسترده آن‌ها وجود ندارد.

وي به توهمات سياسي جريان اصلاحات براي داشتن پايگاه اجتماعي بالا در فضاي سياسي کشور اشاره و تصريح كرد: هدف اصلاح‌طلبان تندرو از بيان چنين ادعاهايي ضربه زدن به طرفداران نظام است چراكه اين افراد با به راه انداختن فتنه 88 راه به جايي نبردند و در حال حاضر با اين ترفندها به دنبال پيدا كردن جايگاهي در نظام هستند.

ولي زاده همچنين به شانتاژ خبري اين جريان در فضاي سياسي كشور مبني بر راي بالا در انتخابات اشاره كرد و گفت: خاتمي پس از پيروزي، در ميانه راه به بيراهه رفت، اكنون با نزديك شدن به انتخابات، اصلاح‌طلبان نيز براي جبران شكست سياسي خود روياپردازي مي‌کنند در حاليكه خود بر اين واقعيت واقفند كه هيچ جايگاهي در بين ملت ايران ندارند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين در پايان خاطرنشان كرد: بی‌عقلی سیاسی اصلاح‌طلبان که در سال 88 به مثابه یک عارضه دسته جمعی واگیر‌دار بخش عمده این جریان را دچار خود کرد، خواه يا ناخواه موجب مخدوش شدن آن‌ها براي هميشه در حافظه تاريخ شد.


انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.