سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحي و تدوين نخستين مجله صوتي ويژه دانش آموزان سراسر كشور

مدير كل فرهنگي و هنري وزارت آموزش و پروش از طراحي و تدوين نخستين مجله صوتي ويژه دانش آموزان خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجنماعي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از مركز اطلاع رساني وروابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، محمد ابراهيم محمدي گفت: به منظور ارتقاي كيفيت و آينده تربيت در مدارس وبر اساس ساعت هاي تربيتي با استفاده هوشمندانه از ابزارهاي آموزشي و ايجاد تنوع در فرصت هاي تربيتي و ايجاد خلاقيت و نوآوري در برنامه هاي آموزش تربيتي و مهارت و ايجاد فضاي تربيتي جذاب در جهت هدفمند كردن زنگ تفريح دانش آموزان نخستين مجله صوتي براي استفاده دوره هاي مختلف تحصيلي طراحي ودر مدارس ارائه مي شود.

محمدي اضافه كرد: اين مجله در قالب مجموعه هايي به صورت دو هفته نامه تنظيم مي شود وقبل و يا حين مراسم صبحگاه زنگ هاي نماز و زنگ هاي تفريح مورد استفاده قرار مي گيرد.

وي گفت: با توجه به نيازهاي علايق استعدادها و توانمند سلامتي آموزان اين مجموعه به گونه اي طراحي شده است تا بيشترين اثر بخشي و كارايي را با عناوين شامل موضوعات ديني و اخلاقي سياسي هنري سلامت و بهداشت و روانشناختي و موضوعات عمومي در روند تربتي دانش آموزان داشته باشد.

وي خاطر نشان كرد: رسانه ها به يكي از مهمترين عوامل محرك وتأثير گذار در فرآيند تربيت مردمي و اجتماعي دانش آموزان تبديل گشته اند و مي توانند پاسخگوي بخش عمده اي از نيازهاي جوانان مي باشد./ز

برچسب ها: مدیر کل ، فرهنگی ، هنری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.