سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدرضا عيوضي با اشاره به حمايت نكردن وزارت ارشاد از موسيقي:

افراد متخصص در وزارت ارشاد در حوزه موسيقي وجود ندارد

وزارت ارشاد به دليل نداشتن افراد متخصص، استفاده از افراد كم تجربه ونا آشنا نسبت به مسائل هنري، حمايت درستي از هنرمندان در حوزه موسيقي انجام نمي دهند.

محمد رضا عيوضي، خواننده پاپ كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متأسفانه افراديكه در اين سازمان به كار گرفته مي شوند بدليل تجربيات بسيار كم فعاليت هاي هنري جوانان مستعد تازه وارد به اين عرصه را تحت الشعاء قرار مي دهند.
وي افزود: با توجه به وجود استعدادهاي در بسياري از جوانان هيچ گونه حمايتي از سوي سازمان وزارت ارشاد وجود ندارد.
وي ادامه داد: يكي از مشكلات اصلي نبود حمايت از هنرمندان در موضوع كپي رايت است كه از چندين سال قبل كه اين قانون به تصويب رسيده تا به كنون هيچ گونه پيگيري از سوي هيچ سازمان، نهاد و ارگاني انجام نشده و فقط به تبليغات در اين بار بسنده شده است.
وي گفت: وقتي خواننده اي با توجه به هزينه هاي زياد موجود، سرمايه خود را در اين راه استفاده مي كند و انتظار بازگشت سرمايه هاي خود را دارد، پس از خروج اين محصول بلافاصله متوجه حضور سايت هاي موسيقي مي شود كه در كمتر از يك روز از كپي رايت استفاده مي كنند و به رايگان زحمات يك هنرمند را در كمتر از آني به هدر مي دهند بدون اينكه وزارت ارشاد در اين زمينه عكس العمل مطلوبي داشته باشد.
اين خواننده اظهار داشت: يكي ديگر از مشكلات مسئولان وزارت ارشاد استفاده آنها از عينك بدبيني نسبت به افراد مستعد است كه اميدوارم هميشه از ديد منفي به اين موضوع نگاه نكنند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.