مسئولان در صورت بها دادن به موسيقي سنتي همانند فوتبال به طور حتم اين عرصه را در وضعيت مطلوب تري نسبت به قبل قرار مي‌دهند.

سالار عقيلي خواننده موسيقي سنتي در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: رسانه بيشترين سهم را در تبليغات در زمينه موسيقي سنتي به عهده دارد كه متاسفانه اين اطلاع رساني به نحو كامل انجام نمي‌شود.
وي به اين نكته اشاره داشت: به دليل بي توجهي مسئولان بسياري از افرادي كه در زمينه موسيقي سنتي متعهد هستند توانائي فعاليت در اين عرصه را به صورت مطلوب ندارند.
وي در رابطه با طرفداران اين سبك اصيل افزود: موسيقي سنتي بدون شك در هيچ زماني توانائي جذب همه اقشار به خود را نخواهد داشت، همانطور كه هيچ نوع سبك موسيقي ديگري نيز از اين قاعده مستثني نيست. اما با بي توجهي مسئولان نسبت به موسيقي سنتي سبب شده روز به روز شاهد كمرنگ تر شدن و بي توجهي و در نهايت فراموشي تدريجي آن باشيم.
وي به اين نكته اشاره داشت كه البته خود ما مي‌توانيم در زمينه تبليغات بيشتر آن با مردم، هر كدام به نوبه خودمان فعاليت هايي داشته باشيم كه به طور قطع نتايج مطلوبي را در پي خواهد داشت.
وي افزود: موسيقي سنتي با قدمتي دويست ساله در مقايسه با ديگر سبك هاي موسيقي كه از قدمت كمتري برخوردارند پيوسته با اينكه موسيقي خواص محسوب مي شود كه متاسفانه روز به روز در حال كمرنگ تر شدن است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار