سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلخوري قلعه نوعي از اظهارات استقلالي ها

تغيير عقيده آبي ها در مورد عماد رضا/ انتقاد پورحيدري از تيم ملي/ لغو اردوي استقلال

مشكلات جذب بازيكن جديد در تيم استقلال به اتمام نمي رسد و اين تيم همچنان بامشكلات عمده اي در اين خصوص روبروست كه شرايط را براي برنامه ريزي نيم فصل دوم در اين تيم سخت كرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، عماد رضا قرار است به عنوان بازيكن جديد آبي ها اين تيم را در نيم فصل دوم همراهي كند، البته آبي ها قصد داشتند به دليل عدم حضور اين بازيكن عراقي درهيچ تيمي وي راپيش از نيم فصل دوم در اختيار بگيرند و قبل از اتمام نيم فصل از وي استفاده كنند، تا مشكلات حمله اين تيم تا حدودي رفع و رجوع شود، اما اين اتفاق رخ نمي دهد زيرا مشكلات اين بازيكن در حال حاضر حل نشدني بوده و اين موضوع عاملي است كه وي براي حضور در استقلال و عقد قرارداد با‌ آبي ها دچار ترديد و شك شود، زيرا مشكلات وي با سپاهان ادامه دار است و از طرفي وي تصور مي كرد آبي ها به محض شنيدن خبر ماليات سنگيني كه وي بايد پرداخت كند، واكنش نشان داده و به اين موضوع پايان مي دهد و با پرداخت مالياتش راه را براي وي هموار مي كنند.



اما مديرعامل تيم استقلال اعلام كرده است كه به هيچ وجه حاضر به پرداخت ماليات عماد رضا نيست، زيرا باشگاه استقلال چنين وظيفه اي ندارد و اين بازيكن خودش بايد مشكلات اين چنيني اش را حل و فصل كند و براي حضور در يك تيم جديد به تهران بيايد.

البته آبي ها معقتدند، اگر عماد رضا با اين شرط موافقت كند، آنها حاضر هستند ماليات وي را پرداخت كنند، در حاليكه مبلغ ماليات پرداختي را از قرارداد وي كه بايد از استقلال دريافت كند كسر كنند، اما عماد رضا موافقت خود را با اين موضوع اعلام نكرده و اين مسئله باعث شده است كه وي در حال حاضر در كشورش بماند.



* دلخوري قلعه نوعي از اظهارات استقلالي ها

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال با حساسيت ويژه اي، استقلال را هدايت مي كند.

سرمربي آبي ها سعي دارد بدون حاشيه شرايط را پيش ببرد تا به استقلال ضربه اي وارد نشود اما اين درحالي است كه وي در اين امر به صورت كامل و بدون نقص موفق نبوده است.

براساس اين گزارش، امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال پيش از اين به مربيان سابق تيم استقلال و همكاراني كه حتي زماني با وي دراستقلال همبازي بودند و در حال حاضر سمتي در اين تيم ندارند، اعلام كرده است تا در خصوص شرايط تيم استقلال بحثي را به ميان نياورند و به مسائل مربوط به خود و تيمهايشان رسيدگي كنند.

اين در حاليست كه برخي مربيان كه با قلعه نوعي همبازي بودند و از پيشکسوتان استقلال هستند اعلام كردند، استقلال در حال حاضر از شرايط بسيار ايده آل برخوردار است و اين تيم بايد با اين اوضاع خوب و مناسب قهرماني را بدست بياورد، زيرا حضور نفرات فعلي درتركيب اين تيم و عملكردشان، عاملي است كه آبي ها قهرماني را از آن خود كرده و اول ليگ شوند، البته اين صحبتها با اعلام دلخوري و ناراحتي اميرقلعه نوعي همراه شده و وي اعتراض كرده است.



* انتقاد پورحيدري و داستان تيم ملي

منصور پورحيدري، مدير فني تيم استقلال در خصوص شرايط تيم ملي و اوضاع حاكم در تيم ايران درآستانه بازي هاي مهم مقدماتي جام جهاني، صحبت هايي را انجام داده است كه از سوي برخي در تيم ملي با واكنش منفي روبرو شده است.

براساس اين گزارش؛ منصور پورحيدري مدير فني تيم استقلال، اعلام كردهاست كه كيروش شرايط ايده آلي براي همراهي تيم ملي ايران را ندارد، زيرا نمي تواند در تيم ملي كشورمان برنامه هاو خواسته هاي خود را اجرا كند، به همين دليل جدايي وي از ماندنش در تيم پرمنفعت تر است.

اما در اين خصوص واكنشهاي منفي از سوي برخي اعضاي تيم ملي مطرح شده است، زيرا برخي اعضاي تيم ملي تمايلي به ايجادحرف و حديث در آستانه بازي هاي مهم تيم ملي ندارند و منفي اينكه انتخاب كيروش براي تيم ملي به عهده مسئولان در فدراسيون است و درحال حاضر وي سرمربي تيم ملي است و برنامه هايي نيز براي جدايي اش از تيم ايران وجود ندارد.



كي روش اعلام كرده است كه به صحبت هاي منتقدانش توجه زيادي ندارد و كار خود را انجام مي دهد اما صحبت هاي برخي قديمي هاي تيم ملي مانندپورحيدري شرايط را تغيير داده است، به طوريكه حتي برخي اعضاي تيم استقلال نيز از وي خواستند به اين مبحث پايان دهد، زيرا در حال حاضر تيم ملي در شرايط حساسي قرار دارد و هر اقدامي عليه تيم ملي و حرف و حديث مطرح شدن، به منزله پايان حواشي عليه تيم ملي است و به اين دليل، از پورحيدري خواسته شده است تا به اين بحث پايان داده و امور تيم ملي را به فراموشي بسپارد.



* لغو اردوي استقلال با اعتراض سرمربي

قرار بود اعضاي تيم استقلال پيش از آغاز مجدد ليگ و ديدار با سپاهان يك اردوي 5 روزه را در اطراف تهران سپري كنند، اما اين اردو لغو شد و قرار نيست كه برگزار شود. اين در حالي است كه امير قلعه نوعي راضي به اين نوع برنامه ريزي براي تيمش در تعطيلات نبود.

براساس اين گزارش، امير قلعه نوعي خواستار برگزاري يك اردوي 5 نفره در اطراف شهر بود تا حداقل تيمش را درشرايط فعلي خارج كرده و آنها را در يك محيط آرام و بدون تنش آماده بازي با سپاهان كند.

گفتني است؛ سرمربي تيم استقلال پيش از اين حضور استقلال در اردوي داخلي را رد كرده بود و حتي مدعي شد كه برنامه اش روي سفر به كيش و يا تركيه بود، اما مشكلات موجود وي را پشيمان كرد، زيرا در حال حاضر شرايط باشگاه استقلال براي برگزاري اردو مناسب نيست و مسئولان به اين نكته اشاره كردند و از امير قلعه نوعي خواستند تا در اين خصوص بحثي را مطرح نكند و برنامه تمريني استقلال را براساس برگزاري يك اردو در اطراف شهر تنظيم كند.

اما اين اردوي پنج روزه اطراف شهر نيز قرار نيست برگزار شود، زيرا امير قلعه نوعي نپذيرفته است كه اعضاي اين تيم نمي توانند براي برگزاري اردوهاي خاص و خارج از كشور آماده شوند، امااين شرايط ادامه دار نيست، زيرا سرمربي استقلال اعلام كرده است كه براي ادامه كار در اين تيم در پايان فصل شروطي را مطرح مي كند كه باشگاه براساس قوانين و مقررات پيش برود و آن زمان است كه مشخص مي شود سرمربي آبي ها دراين تيم مي ماند يا خير.



* دستور سكوت به آندو تيموريان

هافبك تيم ملي ايران كه ليگ قطر را براي حضور در تمرينات تيم ملي ايران ترك كرده است، با شرايط خاصي روبرو شده است. اين بازيكن قرار است در تركيب ثابت تيم ملي در مقابل ازبكستان به ميدان برود،اما وي با شرايط خاصي به تهران بازگشته است.

براساس اين گزارش، آندو تيموريان، در ليگ قطر حضور دارد اما علي رغم عملكرد مناسب و ايده آل وي، تيم باشگاهي اش شرايط كاملا ايده آلي ندارد و اين موضوع باعث شده است كه وي سوداي جدايي در سر بپروراند.

گفتني است، اين بازيكن معتقد است كه در حال حاضر و در كوران مسابقات تيم ملي، وي نبايد در خصوص احتمال جدايي اش از تيم قطري، صحبتي را مطرح كند اما به نظر مي رسد اين اتفاق قرار است رخ دهد و آندرانيك تيموريان نمي خواهد به فعاليت خود در اين تيم ادامه دهد.

شايان ذكر است، تيموريان اعلام كرده است كه دستور سكوت دارد و به همين دليل موضوع مصاحبه است و حتي در خصوص تيم ملي نيز بحثي را مطرح نمي كند، زيرا معتقد است صحبت در مورد تيم ملي باعث مي شود كه وي در خصوص مسائل و شرايط مربوط به خود نيز مباحثي را مطرح كند كه آنرا نمي خواهد.



* برگشت خوردن چك ميثم بائو

هافبك تيم استقلال، با شرايط خاصي در اين تيم روبرو شده است. ميثم بائو كه از مسئولان اين تيم يك چك مدت دار دريافت كرده بود، قرار بود تا زمان نقد شدن آن چك پولي را دريافت نكند تا پس از آن و دريافت مبلغ آن چك بتواند با شرايط ايده آلي به پولش برسد اما اين وضعيت را بدست نياورده است، زيرا چك بازيكن برگشت خورده است و ميثم بائو كه پس ازمدتها توقع بوجود آمدن اين شرايط را نداشت، اعتراض خود را به مسئولان تيم اعلام كرده و خواستار رسيدگي كامل شده است.

اين بازيكن مدعي شده كه مسئولان بايد هرچه سريعتر به مشكلات وي رسيدگي كنند، زيرا دريافت چك مدتدار وي را متقاعدكرده بود كه وي هرچه سريعتر به پولش برسد، اما اين اتفاق رخ نداده و بائو در انتظار دريافت پولش است.

از طرفي، مسئولان استقلال معتقدند كه حامي مالي اين تيم كه تنها مبلغ درآمد استقلال در حال حاضر است، تابحال پولي رابه حساب تيم واريز نكرده است، زيرا بايد اين مبلغ به حساب باشگاه واريز شود تا به تيم برسد./مح
برچسب ها: اردو ، استقلال ، رضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.