سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار هندبال بانوان؛

هفته پنجم مسابقات لیگ برتر / تیم های برتر هفته چهارم این رقابت ها

هفته پنجم مسابقات هندبال بانوان روز جمعه 26 آبان در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های هندبال لیگ برتر بانوان یک ماهی است که برگزار می‌شود و طی این مدت 4 هفته این دیدارها انجام شده است و هفته پنجم نیز این جمعه 26 آبان بین تیم های شرکت کننده صورت می‌گیرد.

در ادامه گزارش آمده است در هفته چهارم که روز گذشته برگزار شد 4 دیدار انجام و رده بندی تیم ها در جدول مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، در مسابقات دیروز ذوب آهن اصفهان در یک بازی نفس گیر 21 به 22 به بیمه رازی تهران باخت، ثامن الحجج سبزوار با گل های زیاد 41 بر 21 حریف خود نفت و گاز گچساران را در پیش رو برداشت، هیئت هندبال فیروز آباد و شهرداری تبریز حریف هم نشدند و در پایان بازی 27 بر 27 تن به تساوی دادند و در دیدار آخر ایران تایل کرمان 19 بر 26 به شهید شاهرخ شکوهی کردستان باخت.

این گزارش ادامه می‌دهد با این نتایج تیم های برتر در هفته چهارم مشخص شدند و تیم های ثامن الحجج سبزوار، بیمه رازی و شهید شاهرخ شکوهی عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص می‌دادند.

این گزارش عنوان کرد در رقابت های لیگ بانوان از روز 28 مهر آغاز شده است و با توجه به حضور 8 تیم و 14 دیدار در رفت و برگشت این مسابقات به احتمال زیاد تا اواخر بهمن به پایان برسد و قهرمان لیگ 8 مشخص شود.

در ادامه گزارش آمده است تا تیم ملی هندبال بانوان که اردوهای پایانی خود را برای شرکت در رقابت های جام ملت های آسیا انجام می‌دهد در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد و امید در میان بازیکنان تیم موج می‌زند و برای اعزام به اندونزی میزبان این رقابت ها لحضه شماری می‌کنند.

در پایان گزارش خاطر نشان می‌دهد، فدراسیون هندبال با گرفتن مربی کار بلد و با تجربه خارجی برای بانوان ملی پوش کشورمان و مهیا کردن امکانات مناسب برای آنها سعی دارد این رشته ورزشی بانوان را در آسیا مطرح کند و توان بازیکنان ایرانی را به رخ تیم های آسیایی بکشد.

گفتنی است، تیم ملی هندبال بانوان ایران 14 آذر راهی اندونزی خواهد شد./آق

برچسب ها: هندبال ، بانوان ، روز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.