محمد کونجانی گفت: رقابت های لیگ دسته یک در سطح بالایی برگزار شد و تیم ما با بازیکنان بومی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

سرمربی تیم هندبال فیروز آباد: 90 درصد بازیکنان تیم ما بومی هستندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مرحله نهایی لیگ دسته  یک هندبال آقایان با حضور 4 تیم پاس همدان، پدافند هوایی تهران، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان و  هندبال فیروز آباد برگزار شد . این مسابقات به مدت 3 روز در کاشان پیگیری شد که در نهایت تیم هندبال فیروز آباد و  سازمان فرهنگی ورزشی شهر میزبان به لیگ برتر صعود کردند.

محمد کونجانی سرمربی تیم هندبال فیروز آباد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما از سال 90 رقابت خود را از مسابقات دسته 3 استان آغاز کرد بعد از آن با حضور در مسابقات دسته 2 توانستیم قهرمان شویم. پس از راهیابی به مسابقات دسته یک نایب قهرمانی این رقابت ها را بدست آوردیم تا بتوانیم جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: 90 درصد از بازیکنان تیم ما بومی هستند و در استان فارس زندگی می کنند. من با حفظ سمت مربی گری ، به عنوان بازیکن  برای تیم فیروز آباد به میدان رفتم.

کونجانی در خصوص رقابت های لیگ دسته یک هندبال گفت: مسابقات لیگ دسته یک کشور در 3 مرحله برگزار شد. 4 تیم از بین 70 تیم به مرحله نهایی راه یافتند. تیم ها از آمادگی خوبی برخوردار بودند و بازیها در سطح بالایی برگزار شد. ما توانستیم در دیدار اول خود مقابل تیم پدافند هوایی به پیروزی 32 بر 26 دست پیدا کنیم. در ادامه توانستیم تیم پاس همدان را با نتیجه 21 بر 20 شکست دهیم. در مقابل تیم کاشان نتیجه را 32 بر 30 واگذار کردیم. اما در نهایت توانستیم به همراه تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهر کاشان به لیگ برتر صعود کنیم. 

سرمربی تیم هندبال فیروز آباد در پایان خاطر نشان کرد: خوشحالم که استان فارس در سال آینده نماینده ای در لیگ برتر دارد. برای سال آینده با یک اسپانسر خوب در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد. تلاش می کنیم که بتوانیم در لیگ برتر نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار