سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در رقابتهای جهانی استرالیا رقم خورد

شش طلا و دو نقره حاصل کار نجات غریق ایران

ورزشکاران ایران در رقابتهای نجات غریق جهانی استرالیا که در شهر آدلاید استرالیا جریان دارد به شش مدال طلا و دو نقره دست یافتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛و به نقل از سایت فدراسیون نجات غریق، مسابقات نجات غریق جهانی استرالیا در روزهای هجدهم تا بیست و هشتم آبان ماه در قسمت مردان و زنان و استخر و ساحلی برگزار می شود.
نتایج رقابت های برگزار شده و افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان به شرح زیر است:احمدرضا جلالی در رشته 50 متر حمل آدمک در جایگاه پنجم جهان قرار گرفت.سهیل آشتیانی مقام سوم در فینال B و در نتیجه مقام یازدهم جهان را کسب کرد.احمدرضا جلالی در رشته 100 متر حمل آدمک با فین قهرمان دوم جهان شد و مدال نقره مسابقات را از آن خود کرد.احمدرضا جلالی در رشته شنای 200 متر با مانع نفر پنجم جهان شد .حمید قدسی نژاد در رشته 200 متر با مانع مقام دوم را کسب کرد و مدال نقره را بدست آورد.محمد ناظری در رشته 200 متر با مانع مقام اول را کسب کرد و مدال طلا را به خود اختصاص داد . محمد ناظری در رشته 100 متر حمل آدمک با فین مقام اول را کسب کرد و صاحب مدال طلا شد .حامد آراسته در رشته 100 متر حمل آدمک با رکورد مقام چهارم جهان را کسب کرد.حامد آراسته، حمید قدسی نژاد، محمد ناظری، حمید شب انگیز درقالب تیم ایران در مسابقات تیمی در رشته 50x4 مترامدادی با مانع با رکورد به مقام نخست دست یافت و مدال طلا این رشته را به خود اختصاص دادند.تیم ایران متشکل از حمید قدسی نژاد – حامد آراسته – محمد ناظری – حمید شب انگیز در مسابقات تیمی در رشته 25x4 متر امدادی حمل آدمک با رکورد به مقام نخست دست یافت و مدال طلا را بدست آوردند. مسابقات ساحلی انفرادی رضا قاسمی در رشته 90 متر سرعت انفرادی مقام اول را کسب کرد و مدال طلا را به گردن آویخت در رقابتهای 90x4 متر سرعت تیمی ، تیم ایران متشکل از رضا قاسمی ، صادق پاکدامن ، حسین قائمی و مظفر ارتنگ به مقام اول دست یافت و مدال طلا را بدست آورد . این رقابتها با شرکت دو هزار ورزشکار در قالب 41 تیم از سراسر جهان در شهر آدلاید استرالیا جریان دارد و تاروز 28 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت . گفتنی است درحاشیه برگزاری رقابت ها، انتخابات اجلاس نجات غریق برگزار شد و سید مصطفی میر سلیم رئیس فدراسیون نجات غریق کشورمان به عنوان حامی جهانی نجات غریق در فدراسیون جهانی برگزیده شد . همچنین بهروز اسفندیاری به عنوان رئیس نجات غریق غرب آسیا به صورت غیابی برگزیده شد. همچنین مریم صاحب الزمانی به عنوان عضو کمیته نجات فدراسیون جهانی برگزیده شد./با
برچسب ها: ایران ، نجات غریق ، مدال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.