ملی پوش شمشیربازی کشورمان گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال در المپیک می کنم اما قول مدال را نمی دهم.

پاکدامن: تمام تلاشم را برای المپیک می کنم/ مسابقات سختی در برزیل داشتیمعلی پاکدامن، ملی پوش شمشیربازی کشورمان پس از مقام چهارمی مسابقات جهانی برزیل و ورود به کشورمان در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح این مسابقات بیان کرد:بسیار مسابقات سخت و با کیفیتی بود ، همه کشورها با تمامی نفرات اصلی خود در این رقابت ها شرکت کردند و خداروشکر تیم ملی ایران توانست برای نخستین بار به مقام چهارمی این رقابت ها دست پیدا کند.
  
وی درباره رقبای ایران در این مسابقات گفت:خیلی خوشحالم که در این مسابقات موفق شدیم از سد فرانسه و آمریکا بگذریم ، تیم های حاضر در این رقابت ها با تمام نفرات اصلی شان در این مسابقات شرکت کردند اما به هر حال تیم کشورمان موفق شد برای نخستین بار به مقام چهارمی این رقابت ها دست یابد.

شمشیرباز اسلحه سابر کشورمان درباره میزان آمادگی خود برای المپیک بیان داشت: به هر حال پس از این مسابقات چند روزی استراخت خواهیم کرد و پس از آن دور جدید تمرینات مان را آغاز خواهیم کرد ، برای المپیک آمادگی خوبی دارم اما به هیچ عنوان قول کسب مدال را نمی دهم.

پاکدامن در پایان گفت: تشکر ویژه ای از فدراسیون دارم زیرا تمامی مشکلات گذشته مان را حل کردند و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی مسابقات است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار