سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربیگري پچيرویچ درمهرام قطعی به نظر می رسد اما؛

مشحون: هنوز صحبتی با فدراسیون نشده است / صمد زاده: نام پچيرویچ بعد از ترومن مطرح است

هر چند خبرها از قطعی شدن سرمربیگری پچيرویچ درتیم بسکتبال مهرام حکایت می کنند اما صمد زاده سرپرست باشگاه "رایکو ترومن" را گزینه اول باشگاه برای هدایت تیم معرفی می کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  جلسه هیئت رئیسه باشگاه مهرام گزینه نهایی هدایت نیمکت این تیم در لیگ  را تعیین می کند اما طبق شنیده ها پچيرویچ سرمربی تیم ملی را باید سرمربی جدید مهرام در فصل جدید دانست.

 حمید رضا صمد زاده سرپرست مهرام در این مورد می گوید: رایکوترومن سرمربی اسبق تیم ملی گزینه اول ماست و تا این لحظه صحبتی با شخص پچيرویچ انجام نداده ایم.

 اما شرایط ترومن کار را برای پیوستن این مربی به مهرام سخت کرده است، سرپرست تیم قهرمان  فصل قبل لیگ تاکید کرد:  نزدیک به یک هفته است که با ترومن در ارتباطم وی تا 10 ماه دیگر با باشگاه  فیلیپینی قرار داد دارد اما طبق قانون جدید فیلیپین مربیان خارجی دیگر اجازه مربیگری در لیگ این کشور را ندارند و ترومن هم به دنبال فسخ قراردادش با استفاده از این شرایط است که هنوز هم موفق به این کار نشده است، از طرفی شرط وی همکاری کوتاه مدت با تیم ما است چون از شش ماه بعد این مربی قرارداد دو ساله ای با الریاض لبنان دارد نظر ها هم بیشتر بر جذب یک مربی برای طولانی مدت است اما شاید هیئت مدیره با باشگاه با حضور موقت ترومن در تیم موافق باشد.

 با این صحبت ها و باتوجه به نظرمهرامی ها برای جذب یک مربی با قرار داد طولانی مدت و شرایط خاص ترومن حضور این مربی در ایران را باید منتفی دانست البته صمد زاده با وجود معرفی بچيرویچ به عنوان گزینه دوم تاکید میکند که هنوز با سرمربی تیم ملی صحبتی در این مورد نشده است.

** مشحون: تا این لحظه تماس با ما نداشته اند

 محمد رضا مشحون رئیس سازمان تیم های ملی بسکتبال هم اشاره می کند:  من هم در حد شنیده ها از این جریان باخبرم و حرف تا عمل فرق زیادی دارد ضمن اینکه فدراسیون باید به پچيرویچ  اجازه همکاری با مهرام را بدهد اما تا به حال هیچ پیشنهادی از سوی فدراسیون یا باشگاه مهرام به ما نشده است و اگر این اتفاق بیافتد هیئت رئیسه ی فدراسیون باید تصمیم بگیرد که در این مقطع به مهرام کمک کند یا خير./آق

برچسب ها: صمد زاده ، ترومن ، نام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.