سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با انتشار کتاب گفته های "آریان"؛

نغمه ساز گروه آریان به یاد هموطنان زلزله زده آذربایجان

گروه آریان همزمان با انتشار کتاب نت های موسیقی خود قطعه نغمه سازم تويی را در کنسرتش به زبان آذری به هم وطنان زلزله زده مان در استان آذربایجان شرقی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت گروه آریان در برج میلاد تهران، گروه موسیقی آریان پس از مدت ها به شیوه ای متفاوت به دیدار هواداران خود آمد که این تفاوت ها درا جرای قطعه های جدید وهم چنین طراحی صحنه ی اجرا با چترهای رنگی روشن خلاصه می شود.

در کنسرت پاییزی گروه آریان 28 قطعه اجرا شد که این آثار شامل" دیگه هستی"، " هنوز برام همونی"، " قصه ی عشق"، " بیا" ، " بی تو"، با تو هستم" " هفته" " آروم آروم" ، "بعد تو" ، تو یعنی نم نم بارون" ، " احساس قشنگ"، " دوست دارم" ، " قصر شنی" ، " گل من" ، " پرم از حس خوب" ، " Ilove you " ، " ابرها" ،" نگاهت " قطعه ای جدید اما با تفضیلی به سبک قدیمی، گل آفتابگردون " "بارون" ، "نامهربون" ، " غریبه" ، پر پرواز" " نغمه ی سازم تویی" ، " آرزوی که رفتی" ، ای وای" ، بگذار برم" ، " " قاصدک" و اجرای مجدد قطعه ابرها است گروه آریان به سرپرستی محسن رجب پور قدمتی 13 ساله دارد و قطعه ی ماندگار ابرها نیز از نخستین آثار منتشر شده ی این گروه پاپ است و به همین دلیل اجرای این قطعه در کنسرت پاییزی آریان مخاطبان این گروه را به 13 سال پیش و زمانیکه قطعه های این گروه برای مردم خاطره سازی را شروع کرده برد.

علی پهلوان خواننده ی گروه درمیان برنامه از انتشار کتاب نت های آریان پس از دو سال خبر داد و گفت: این کتاب شامل نت های گیتار است و برخی از اعضای گروه اریان از جمله فرزاد فخر الدینی و علیرضا میر آقا در نگارش این نت ها همکاری داشته اند.

همچنین قطعه گل من که از قدیمی ترین آثار گروه آریان به شمار می رود با نوای گیتار و طنین صدای علی پهلوان اجرا شد که همراهی مخاطبان این گروه پاپ در اجرای این اثر بی نظیر بود به نحوی که بیشتر قسمت های آن را هواداران می خواندند.

پیام صالحی و علی پهلوان در میان اجرای قطعه نغمه سازم تویی، بخشی را به زبان آذری خوانده اند و اعلام کرده اند که از این جا به بعد این قطعه را تقدیم به تمامی هموطنان زلزله زده مان در استان آذربایجان شرقی می کنیم.

اعضای گروه آریان را علی پهلوان به عنوان خواننده و نوازنده گیتار، پیام صالحی خواننده و نوازنده گیتار فرزاد فخر الدین نوازنده گیتنار الکتریک، دارا دارایی نوازنده گیتار باس علیرضا میرآقا نوازنده پرکاشن، شهاب حسینی نوازنده کیبرد، نینف امیرخواه نوازنده درام، شراره فرنژاد نوازنده کیتار و همخوان، ساناز کاشمری به عنوان همخوان و سیامک خواهانی به عنوان نوازنده چیره دست ویلن تشکیل می دهند.
گفتنی است، کنسرت گروه آریان 18 و 19 آبان در چهار نوبت و با استقبال پرشور علاقمندان این گروه خاطره ساز موسیقی پاپ در برج میلاد تهران برگزار شد./ي2
برچسب ها: آریان ، نغمه ، موسیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.