سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ازبکستان براي کسب امتياز به تهران مي آيد؛

درخشان: همه بايد بسيج شوند تا ازبکستان را در تهران ببريم

مهاجم سابق تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: پيروزي مقابل کره جنوبي باعث شده بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران از نظر روحي و رواني در شرايط خيلي خوبي قرار بگيرند.

حميد درخشان مهاجم سابق تيم ملي ايران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اميدوارم که تيم ملي در آستانه بازي با ازبکستان تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته باشد، برد مقابل کره جنوبي بازيکنان ما را از نظر روحي و رواني در شرايط خيلي خوبي قرار داده و بچه هاي ايران بايد تمرکزشان را روي اين ديدار بگذارند چون بازي با ازبکستان هم مثل ديدار با کره جنوبي براي ما مهم است و همه بايد بسيج شويم و دست به دست هم بدهيم تا اين بازي خانگي را با موفقيت پشت سر بگذاريم.

وي افزود: ازبکستان تيم بسيار خوبي است و خيلي منظم و با قدرت بازي مي کند، آنها در بازي رفت در تاشکند نشان دادند که  تيم يکدستي هستند، هرچند که آن بازي را برديم اما بازيکنان ازبکستان بسيار باهوش هستند و بازي راحتي در تهران نداريم چون ازبکستان اگر به ما در ايران ببازد شانس صعودش به جام جهاني خيلي کم مي شود به همين دليل آنها در اين ديدار دنبال امتياز هستند.

وي در ادامه  گفت: اگر به ازبکستان در تهران ببازيم کارمان خيلي سخت مي شود و آن موقع بايد لبنان را در تهران و قطر را در دوحه ببريم، کره جنوبي براي اينکه اثبات کند در  تهران اتفاقي به ما باخته است دنبال جبران است و اصلا نبايد روي امتيازات بازي در سئول حساب کنيم، ما تحت هيچ شرايطي نبايد به ازبکستان ببازيم چون کارمان در 2 بازي بعدي خيلي سخت مي شود.

وي افزود: ازبکستان از نظر فيزيکي تيم بسيار خوبي است و از نظر من به لحاظ تاکتيکي هم بد نيستند، روش بردن چنين تيمي را کي روش در تمرينات تيم ملي مرور خواهد کرد اما در بازي رفت در تاشکند 5 بازيکن ازبکستان محروم بودند و تيم آنها کامل نبود به همين دليل کي روش بايد اين تيم را به طور کامل بررسي و آناليز کند تا با شناخت کامل به مصاف آنها برويم.

وي در ادامه افزود: علي کريمي بازيکن خوبي است و مي تواند به تيم ملي کمک کند که متأسفانه مقابل تاجيکستان مصدوم شد، اميدوارم کريمي به بازي با ازبکستان برسد و کادر فني بتواند از اين بازيکن توانمند استفاده کند.

به نظر من کريمي بازيکن بسيار قابلي است و مي تواند به تيم ملي در اين بازي مهم کمک کند، وجود کريمي براي هر تيمي غنيمت است و در هر لحظه از بازي مي تواند سرنوشت يک ديدار را عوض کند.

مهاجم سابق تيم ملي ايران اظهار داشت: اگر مي خواهيم مقابل ازبکستان پيروز شويم بايد همه با هم باشيم نه اينکه به دنبال بازيکن سرنوشت ساز باشيم و منتظر بمانيم يک نفر ما را نجات بدهد، مقابل کره جنوبي خيلي شانس داشتيم و باعث شد ببريم اما اگر فرصت هاي کره جنوبي گل مي شد نمي توانستيم جبران کنيم ضمن اينکه 10 نفره هم شده بوديم اما در نهايت با خوش شانسي نتيجه گرفتيم.

مقابل ازبکستان هر 11 بازيکن تيم ما بايد تلاش کنند و در زمين با تمام وجود بجنگند تا موفق شويم.

وي افزود: هواداران همانطور که مقابل  کره جنوبي تيم ملي را حمايت و تشويق کردند مقابل ازبکستان هم ملي پوشان را تنها نگذارند، تيم ملي به حضور پرشور و حمايت هواداران در اين بازي حساس نياز دارد، هواداران تيم ملي را تنها نگذارند تا از اين ميدان سرنوشت ساز دست پر بيرون بياييم.

در حال حاضر همه بايد اهميت اين بازي را درک کنند و دست به دست هم بدهيم تا با حمايت همه جانبه به تيم ملي در راه پيروزي مقابل ازبکستان کمک کنيم و موفق شويم گام بلندي به سوي جام جهاني برداريم.

وي در ادامه گفت: هواداران هميشه يار و ياور تيم ملي بوده اند و اجازه نداده اند ملي پوشان ما تنها بمانند.

اميدوارم مردم در اين بازي مهم هم تيم ملي را  تنها نگذارند و با حمايت و تشويق هاي خود به کي روش و شاگردانش در راه کسب 3 امتياز بازي با ازبکستان کمک کنند، اين بازي خانگي براي ما خيلي مهم است و همه بايد به تيم ملي کمک کنيم تا به جام جهاني نزديک تر شود.

وي افزود: کي روش وظيفه خودش را خوب مي داند و شناخت خوبي هم از بازيکنانش دارد فقط اميدوارم کي روش بازي هاي اخير ازبکستان را ديده باشد و با شناخت کامل وارد اين بازي مهم و سرنوشت ساز شود.

تيم ملي با اتخاذ شيوه اي مناسب مي تواند در اين بازي موفق شود و اين وظيفه  کي روش است که بهترين سيستم و شيوه را براي شکست ازبکستان در تهران انتخاب کند.

اميدوارم بازيکنان تيم ملي حرف هاي سرمربي تيم ملي را گوش کنند و برنامه هاي تاکتيکي کي روش را در زمين به خوبي پياده کنند تا در اين بازي حساس و سرنوشت ساز موفق شويم.

درخشان در پايان گفت: کي روش نقش تعيين کننده اي در بازي با ازبکستان دارد و آرزو مي کنم تصميمات درستي براي مقابله با اين تيم اتخاذ کند تا برنده شويم و راه صعودمان به جام جهاني را هموارتر کنيم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.