سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محجوب در همايش «شيوه‌هاي تخاصمي امپرياليست‌ها در زمينه انرژي به زيان کارگران و مردم»

آمريکايي‌ها مطمئن باشند که ديگر در منطقه جايي ندارند

دبير کل خانه کارگر گفت: آمريکايي‌ها بدانند که تاريخ به عقب بر نمي‌گردد و آنها ديگر جايي در منطقه ندارند و اختلاف‌هاي موجود نيز در راه مقابله با زورگويي قدرت‌هاي بزرگ است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، همايش «شيوه‌هاي تخاصمي امپرياليست‌ها در زمينه انرژي به زيان کارگران و مردم» که به همت خانه کارگر که در هتل پارسيان آزادي برگزار شد بعد از ظهر امروز با ارائه گزارش کميته‌ها به کار خود پايان داد.

دبير کل خانه کارگر عليرضا محجوب در اختتاميه همايش عنوان کرد: هدف من از کنار هم جمع شدن اين بود که از موضع مشترک سخن بگوييم.

وي با بيان اينکه تحريم واقعه‌اي ناميمون بوده و از آن قبيح‌تر اتحاد کشورها براي اين تحريم‌هاست، گفت: مداخلات امپرياليست‌ها در افغانستان و عراق ديري نمي‌پايد و آن روز نزديک است.

محجوب خطاب به مهمان اتحاديه کارگري جهاني گفت: تشکر مي‌کنم که به ياري ما آمديد و حضور شما به معناي حمايت از آنهايي است که تحريم شدند و مخالفت با آنهايي است که تحريم کننده هستند.

دبير کل خانه کارگر تاکيد کرد: آمريکايي‌ها بدانند که تاريخ به عقب بر نمي‌گردد و آنها ديگر جايي در منطقه ندارند و اگر ما ايرادي به يکديگر داريم آمريکايي‌ها نبايد از اين مسئله خوشحال شوند چون اين اختلاف و انتقادها در راه مقابله با زورگويي قدرت‌هاي بزرگ است.

محجوب تصريح کرد: واقعيات را نبايد فراموش کنيم لذا نظام و حکومت اسلامي براي آن برپا شد که در برابر قدرت‌هاي بزرگي که درصدد ظلم به ملت‌ها هستند بايستد.

دبير کل خانه کارگر افزود: غرض از اين جلسه و نشست نشان دادن آن روي سکه قدرت‌هاي امپرياليستي مسلط بر ذخاير و انرژي است.

وي تصرف و دست اندازي به منابع خاورميانه را مهمترين مسئله‌اي عنوان کرد که دولت‌ها بايد به اين سمت حرکت کنند.

محجوب با اشاره به تحرکات آمريکا بيان داشت: اين تحرکات تداعي استعمار غرب 17 و 18 و 19 است از اين لحاظ که به دنبال سرزمين هستند و به منطقه لشکر کشي مي‌کنند.

دبير کل خانه کارگر اين همايش را يکي از بزرگترين جلسات دانست که بر روي مهمترين موضوع تمرکز کرد و خاطر نشان کرد: ما معتقديم که قلب و مغز امپرياليسم انرژي طبيعي است و اگر انرژي را از امپرياليسم بگيريم آن را از پاي انداخته‌ايم.

در ادامه ربيعي عضو شوراي مرکزي خانه کارگر بيان داشت: جهان در ظاهر شکيل شده است و با الفاظ زيبا نظير جهاني شدن، دموکراتيک پيش مي‌رود اما آنچه تغيير نکرده رنج کارگران در جهان است و زير پوست اين جهان شکيل نابابرابري‌ها نمود و ظهور پيدا مي‌کند.

وي اذعان داشت: رسانه‌ها و نفت از گذشته در سلطه استکبار بوده است.

وي با تاکيد بر اين جلسات بيان داشت: ما همديگر را مي‌بينيم و گرد هم جمع مي‌شويم ما جمع شديم که بگوييم هستيم و حرف مي‌زنيم پس هستيم.

ربيعي خاطرنشان کرد: مبارزه و تلاش براي زندگي بهتر براي انسان‌هايي که مي‌خواهند زندگي‌شان تغيير کند و روبه بهبودي برود بايد رخ دهد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.