دبير كل اصناف كارگري لبنان گفت: نقش جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك كشور تاثير گذار در زمينه‌هاي مختلف به‌خصوص بهبود وضعيت كارگران جهان قابل انكار نيست.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، دبير كل اصناف كارگري لبنان در همايش «شيوه تخاصمي امپرياليست‌ها در زمينه انرژي به زيان كارگران و مردم» كه به همت خانه ي كارگر برگزار شده است با اشاره به اينكه پيام صلح و دوستي ملت لبنان را به همه ي مردم جهان به خصوص ملت ايران اعلام مي‌داريم گفت: نقشي كه در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران در حمايت از ملت‌هاي جهان به خصوص فلسطين ايفا مي‌كند قابل تقدير است.

وي افزود: حمايت از آرمان‌هاي ملت‌هاي مستضعف جهان به خصوص فلسطين از مهمترين موضوعاتي است كه بايد كشورهاي مختلف جهان به آن توجه  كنند.

دبير كل اصناف كارگري لبنان تصريح كرد: كشورهاي در حال توسعه جهان بايد از ثروت‌هاي طبيعي در راستاي ايجاد فضايي مناسب براي توليد استفاده كنند.

وي اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران با توجه به اين كه انبار بزرگي از انرژي نفت را دارا است مي تواند نقش مثمر ثمري را در راستاي بهبود وضعيت كارگران جهان ايفا كند.

دبير كل اصناف كارگري لبنان با اشاره به اينكه استكبار همواره در صدد ضربه زدن به ملت هاي مستضعف است تصريح كرد: با اشاره به بيانات رهبر انقلاب ايران ايت‌الله خامنه‌اي كه فرمودند: "دين و اخلاق اجازه نخواهند داد ايران به سلاح هسته‌اي دست پيدا كنند" انتظار است كه اين كشور با استفاده از انرژي صلح آميز هسته‌اي در راستاي شكوفايي اقتصاد در داخل و جهان وارد عمل شوند.

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران ثابت كرده است كه علي رغم تحريم‌هاي كشورهاي غربي به خصوص آمريكا توانسته است مسير پيشرفت خود را ادامه دهد و تعطيلي برخي كارخانه و كارگاه هاي صنعتي زمينه رشد اين كشور را نگرفته است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار