سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهم‌ترین اخبار "سیاسی" پنجشنبه

مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده موضوعاتي چون:ارسباران زير چکمه‌هاي سنگدل سرما و زلزله ، جنس سوال از رئیس‌جمهور اقتصادی است،تعامل سازنده ايران و تركيه بهبود وضعيت كارگران را در پي‌ دارد،كارگران جهان بايد براي مقابله با استكبار وارد عمل شوند، ايران حق دارد منابع انرژي و جديد را در دست داشته باشد و... است

 مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ارسباران زير چکمه‌هاي سنگدل سرما و زلزله


هنوز 3 ماه از زلزله 6.2 ريشتري شمال‌غرب کشور نگذشته است که بار ديگر زلزله 5.1 ريشتري ورزقان يکي از شهرهاي زلزله‌زده ارسباران را لرزاند.

امير اسماعيلي برنامه‌ها و اهداف رزمايش مدافعان آسمان ولايت4 را تشريح کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص)در نشست خبري صبح امروز به تشريح برنامه‌ها و اهداف برگزاري رزمايش مدافعان آسمان ولايت چهار پرداخت.

جنس سوال از رئیس‌جمهور اقتصادی است/حیات خلوت بودجه سالانه حذف شود
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با بیان اینکه جنس طرح سوال از رئیس‌جمهور اقتصادی است، گفت: در صورتی که رئیس‌جمهور همراهی کند طرح سوال از ریئس‌جمهور نتیجه مثبتی خواهد داشت.

گزارش تصويري/ نشست خبري رزمايش مدافعان آسمان ولايت 4
نشست خبري امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي، فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص) صبح امروز ( پنج شنبه) در فرماندهي پدافند هوايي برگزار شد.

تعامل سازنده ايران و تركيه بهبود وضعيت كارگران را در پي‌ دارد
نماينده اتحاديه كارگري تركيه گفت: تركيه و ايران به عنوان دو كشور تاثير گذار بايد در زمينه بهبود وضعيت كارگران، توسعه انرژي هسته‌اي به صورت صلح آميز و تقويت جايگاه دو كشور در عرصه جهاني گام‌هاي موفقي بردارند.

رئيس جمهور اندونزي را به مقصد ويتنام ترك خواهد كرد
معاون امور بين الملل رئيس جمهور گفت: رئيس جمهور پس از اتمام سفر خود در اندوزي به كشور ويتنام به منظور ديدارهاي دوجانبه سفر خواهد كرد.

حمايت ايران از اتحاديه كارگري قابل تقدير است
نماينده اتحاديه كارگري عراق گفت: حمايت و موضع‌گيري جمهوري اسلامي ايران در حمايت از كشورهاي مستضعف جهان قابل تقدير است.

كارگران جهان بايد براي مقابله با استكبار وارد عمل شوند
نماينده اتحاديه كارگري مصر گفت: كارگران جهان بايد در راستاي مقابله با استكبار جهاني به صورت منسجم و يكپارچه وارد عمل شوند.

سازمان ملل به تجاوزات آمريكا و صهيونيست مشروعيت مي‌بخشد

نماينده سنديكاي سودان گفت: سازمان ملل علي‌رغم مطالبه ملت‌هاي در حال توسعه به تجاوزات مكرر آمريكا و رژيم صهيونيستي به نقاط مختلف جهان مشروعيت مي‌بخشد.

نقش ايران در منطقه جهان قابل انكار نيست
دبير كل اصناف كارگري لبنان گفت: نقش جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك كشور تاثير گذار در زمينه‌هاي مختلف به‌خصوص بهبود وضعيت كارگران جهان قابل انكار نيست.

برقراري ثبات در پاکستان با حذف دخالت‌هاي آمريکا در اين کشور

يک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: ثبات در پاکستان زماني محقق خواهد شد که ميان ارتش و حزب مردم در اين کشور نوعي هماهنگي ايجاد شود و آمريکا هيچ‌گونه دخالتي در امور پاکستان نداشته باشد.

ايران حق دارد منابع انرژي و جديد را در دست داشته باشد
نماينده کارگري سوريه با بيان اينکه سنديکاهاي کارگري بايد براي مقابله با فشارها و تجاوزات امپرياليسم‌ها متحد شوند، گفت: درود مي‌فرستيم به ايران که با اتکا به منابع خود توانست برنامه‌هاي مربوط به انرژي را پيش ببرد ايران حق دارد منابع انرژي و جديد را در دست داشته باشد.

هفدهمین نشست هیئت رئیسه سازمان دیوان محاسبات کشورهای عضو اکو افتتاح مي‌شود
هفدهمین نشست هیئت رئیسه سازمان دیوان محاسبات کشورهای عضو اکو (اکوسای)، در تالار هتل آزادی تهران واقع در اوین افتتاح خواهد شد.

خزاعی: ایران در پاسخ قاطعانه به هر تجاوزی تردید نخواهد کرد

سفير و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به رییس شورای امنیت و دبیرکل این سازمان اظهارات جنگ‌طلبانه نخست‌وزیر و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی را تحریک‌آمیز ، تجاوز آشکار از مقررات بین‌المللی و غیرقابل توجیه دانست و آن را شدیدا محکوم کرد.

وضع كنوني نتيجه تلاقي مديريت ناكارآمد و طمع قدرتهاي استكباري است
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:مردم ايران با ايثار و فداكاري، انقلاب، دفاع مقدس، سازندگي و عرصه‌هاي ديگر را با موفقيت به سرانجام رساند و با ساخت زيربناها، كشور را در موقعيت جهش بزرگ قرار داد، لذا مسئولين كشور بايد قدر اين نعمت را بدانند.

برنامه‌هاي گراميداشت سالروز شهادت شهيد تهراني‌مقدم و شهداي غدير تشريح شد


صبح امروز در نشست خبري با حضور سخنگوي ستاد يادواره شهيد تهراني مقدم و شهداي غدير برنامه‌هاي گراميداشت سالروز شهادت اين عزيزان تشريح شد.

طرح سوال از رئيس جمهور با سوالات منطقي و بدون تنش برگزار شود

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: طرح سوال از رئيس‌جمهور بايد مطابق قانون و بدون ايجاد تنش برگزار شود.


برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.