سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساموئل را به پرسپولیس نمی‌دهیم

فتح الله زاده: اول فصل بمب ها را ترکاندیم که الان صدر جدول هستیم

مدیر باشگاه استقلال گفت:‌ از کربلا پیراهن سفید برای امیر قلعه نوعی آوردم و امروز تنش کردم.

علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دیروز مراسم چهلم مادر امیر قلعه نوعی برگزار شد.

امروز پیراهن مشکی او را در آوردم و پیراهن سفیدی که از کربلا آورده بودم را تن او کردم، هیچ مادری دوست ندارد پسرش را غمگین ببیند و مادر امیر هم همينطور است و دوست ندارد او را غمگین ببیند.

وی افزود:‌ مشکلات مالی زیادی داشتیم اما خوشبختانه پول بچه ها را پرداخت کردیم مگر آن بازیکنانی که چک های ما مربوطه به تاریخ دیگری باشد و آنها را سر موعد تاریخ شان پرداخت خواهیم کرد اما پول بچه هایی که چک الان داشتند را پرداخت کردیم.

وي در ادامه گفت:‌ جانواریو به ایران برگشته و صبح امروز با او صحبت کردم، قرار شد جانواریو امروز را استراحت کند و از فردا در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد، توزی صد در صد برنمی‌گردد و دیگر او را در اختیار نداریم.

فتح الله زاده در پایان گفت:‌ در مورد خرید های جدید پرسپولیس صحبتی ندارم اما یکی از بازیکنان که دنبال جذبش هستند، یک سال است که جایی بازی نمی‌کند و قبلاً هم که بازی می‌کرده، در 11 بازی فقط یک گل زده است، در مورد خرید های جدید پرسپولیس صحبت نمی‌کنم چون اطلاعات زیادي از آنها ندارم، اما ساموئل را به هیچ وجه به پرسپولیس نمی‌دهیم، ما در فصل نقل و انتقالات بمب ها را ترکاندیم که الان صدر جدول هستیم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.