مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: در ارتباط با کمپ باشگاه استقلال، فقط خواستم راست بگویم و دروغ نگویم.

 امیر رضا واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در گذشته نکاتی را در مورد کمپ باشگاه استقلال گفته بودم، در آن مقطع فقط خواستم راست بگویم و به مردم دروغ نگویم اگر چیزی در مورد مالکیت کمپ باشگاه استقلال گفتم، فقط بر اساس اطلاعاتی بود که داشتم و سعی نکردم با دروغ پردازی برای خودم رویا پردازی کنم.
 
وی افزود: ای کاش وزارت ورزش و جوانان مسائل مربوط به این کمپ را زودتر می گفت، استقلال و پرسپولیس متعلق به دولت هستند و باید از آنها حمایت کند که تاکنون حمایت کرده است.

 او در ادامه گفت: بارها گفته ام که استقلال و پرسپولیس ثروتی ندارند و ثروت آنها برند این تیم ها است، تنها ثروت استقلال 35 هزار متر زمین در منطقه تلو است که آقای ایروانی به باشگاه هدیه کردند.

 وي نگران بود که این زمین بابت بدهی ها فروخته نشود و به همین دلیل سند را نزد خودشان نگه داشته بودند، اما در زمان من سند را به آقای زریبافان داده که این سند الان در گاو صندوق باشگاه استقلال است.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت : علی فتح اله زاده  گفته بود با احداث کمپ استقلال 70 میلیارد تومان به ثروت استقلال اضافه کرده که فعلا این 70 میلیارد با صحبتی که وزارت ورزش کرده، مغایرت دارد.

 آشتیانی در پایان گفت: نمی دانم برخی ها چطور جواب هواداران استقلال را می خواهند بدهند اما فکر می کنم  مردم خیلی فهیم تر از این حرفها هستند که ما فکر می کنیم، مردم خیلی با هوش هستند و مسائل را بسیار خوب تجزيه و تحلیل می کنند اما اشکال این است که فکر می کنيم بهتر از مردم می فهمیم./آق
برچسب ها: دروغ ، رویا ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار