سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال شهرداری پرند از روز جهانی دیابت

مدیر روابط عمومی شهرداری پرند از برگزاری همایش روز جهانی دیابت با همت شهرداری پرند در سالن آی تی دانشگاه آزاد این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ خطیبی ظهر امروز  در جمع خبرنگاران با اظهار این مطلب گفت: به مناسبت روز جهانی دیابت همایشی جهت آگاه سازی شهروندان با همت شهرداری پرند برگزار شد که این همایش با استقبال از طرف مردم و مسئولان و با حمایت دانشگاه آزاد اهمیت خود را ثابت کرد.
مدیر روابط عمومی پرند درباره هدف از برگزاری چنین همایشی گفت: ارتباط با بیماران دیابتی از اهداف اصلی این همایش و چگونگی برخورد و رعایت حقوق آنها هم مانند سایر شهروندان برای ما از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.
تعامل و استفاده از نقطه نظرات آنها از طرفی و جلب مشارکتشان از طرف دیگر،‌برای پیشبرد اهداف سلامتی و فرهنگی شهرداری نقش بسزایی دارد.
خطیبی ضمن اعلام خبر احداث خانه سلامت در شهر پرند گفت: وظیفه شهرداری درمان مردم نیست بلکه بالا بردن سطح آگاهی مردم نسبت به بیماری ها و مشکلات موجود در جامعه است.
وی در ادامه افزود: با بالا رفتن سطح آگاهی ها، مردم به طور ناخودآگاه به سمت درمان می روند به شرط آنکه مسئولان ما در مرکز بهداشت و درمان وظیفه خود را انجام دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات مورد توجه شهرداری، توجه به سلامت و بهداشت روح و روان شهروندان است و روز جهانی دیابت بهانه خوبی برای ارتباط با شهروندان شد زیرا ما معتقدیم شهر سالم در گرو فرزندان سالم است که نیاز به فرهنگ سازی گسترده دارد./ف
برچسب ها: شهرداری ، دیابت ، پرند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.