سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهلوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

نمايندگان تکليف مدارک اخذ شده بي‌پايه از دانشگاه آزاد را مشخص کنند

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان گفت: برخي افراد با اخذ مدارک علمي بي‌پايه و اساسي که بدون برگزاري آزمون دريافت کردند شأن و دانشگاه آزاد را به استهزاء گرفتند و نمايندگان مشخص کنند که معيار پذيرش براي اين قبيل افراد چه بوده است.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مطالبه دانشجويان از نمايندگان در تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد، اظهار داشت: با توجه به اينکه اين مدت زيادي زمان گذشت تا اين طرح از سوي مجلس به تصويب برسد، جا دارد که نمايندگان تمامي ابهاماتي که در اين حوزه بي‌پاسخ مانده را جواب داده و گزارش کامل آن را در اختيار مردم قرار دهند تا حقايق براي همه روشن شود.

اين فعال دانشجويي برخي مسائل را در تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد در اولويت دانست و گفت: برخي افراد با اخذ مدارک علمي بي‌پايه و اساسي که بدون برگزاري آزمون دريافت کردند شأن و دانشگاه آزاد را به استهزاء گرفتند و نمايندگان مشخص کنند که معيار پذيرش براي اين قبيل افراد چه بوده است.

وي در ادامه افزود: ارتباطاتي که سيستم مديريتي قبلي با برخي مسئولان داشتند بايد بدون مصلحت انديشي معلوم شود و همچنين مشخص شود که پشت‌ درهاي مديريت مالي اين مجتمع آموزشي چه اتفاقاتي افتاده است؟

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان با اشاره به واحد بين‌المللي آکسفورد دانشگاه آزاد خاطر نشان كرد: شبهاتي که در مورد اين واحد بين‌المللي مطرح است و اينکه نقش مهدي هاشمي طي چند سال اخير چه بوده از مسايل حايز اهميتي است که شفاف سازي آن براي مردم از اهميت بالايي برخوردار است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.